فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۲ مرد جوان هنگام فروش ارزهای جعلی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و بازداشت شدند.

تصویر فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کیومرث کشوری شنبه شب در این ارتباط اظهار کرد: پس از تماس فردی از شهروندان به پلیس ۱۱۰ در خصوص فروش ارز جعلی توسط ۲نفر جوان، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از بررسی مقدماتی مشخص شد ۲ مرد جوان قصد فروش ۱۱۴ قطعه اسکناس یکصد دلاری ،۱۰قطعه ۲۰۰ یورویی، ۶۵ قطعه ۲۵ هزار دیناری و تبدیل آن به ریال را داشتند که ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شدند.

سرهنگ کشوری اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد که تمامی اسکناس‌های کشف شده تقلبی بوده بنابر این متهمان بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار داشت: این ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و از آن طریق از سوی مقام قضایی با صدور قرار راهی زندان شدند.

وی از شهروندان خواست در مواجهه با افراد سودجویی که دنبال تبدیل ارز به ریال هستند هوشیار باشند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

788694

سازمان آگهی های پرسون