مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابقا شد

با حکم وزیرنیرو، هاشم امینی برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی،‌ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.
تصویر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابقا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با حکم عباس علی آبادی وزیر نیرو، هاشم امینی برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد.

در حکم امینی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با استناد به مفاد مواد (١٥) و (٢۴) اساسنامه شرکت مادر تخصصی مهندس آب و فاضلاب کشور و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ آن شرکت و تصمیم جلسه مورخ ۰۷/۱۵/ ۱۴۰۳ هیئت مدیره به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و غیردولتی و یا همکاری هیئت مدیره شرکت و هماهنگی و تعامل با واحدهای ستادی، شر کت‌های مادر تخصصی و سایر دستگاه‌ها در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت اقدام کرده و نسبت به پیشبرد اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دولت چهاردهم و وزارت نیرو در صنعت آب و فاضلاب کشور و همچنین راهبری شرکت‌های زیرمجموعه و تسهیل مشارکت بخش غیردولتی اهتمام ویژه به عمل آورید.

توفیق جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انجام شایسته وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

منبع: مهر

788265

سازمان آگهی های پرسون