امباپه تحت فشار روانی شدیدی قرار دارد

ابراهیما کوناته می‌گوید کیلیان امباپه به دلیل انتقادات بسیاری که از او مطرح می‌شود تحت فشار روانی شدیدی قرار دارد.
تصویر امباپه تحت فشار روانی شدیدی قرار دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، امباپه در هفته اخیر دچار مصدومیت جزئی شده بود و به همین دلیل دیدی نشان اعلام کرد که از او برای حضور در اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر دعوت نکرده است، اما بحث بین هواداران این تیم و رسانه‌های فرانسوی در این باره همچنان ادامه دارد.

کوناته در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره شرایط این ستاره فرانسوی اظهار داشت: "گاهی خودم را جای او می‌گذارم و به این فکر می‌کنم که اگر این همه هیاهو در اطراف من وجود داشت، فکر نمی‌کنم که می‌توانستم دوام بیاورم. او تا به حال توانسته است این شرایط را مدیریت کند و به مسیرش ادامه دهد.

من هیچ ایده‌ای در این باره ندارم اما ممکن است او حتی به فروپاشی روانی هم رسیده باشد. اما شما باید خودتان را به جای او قرار دهید. همه چیز در اطراف زندگی او بسیار سخت است. او زندگی ندارد. او عملا زندگی ندارد! این وضعیت باید برای او بسیار دشوار باشد.

من اصلاً درک نمی‌کنم که چرا او در بازی برابر لیل در فرانسه هو شد. وقتی که فصل گذشته با لیورپول برابر تولوز به میدان رفتم، هواداران حریف استقبالی استثنائی از من داشتند. حتی بعضی از بازیکنان لیورپول فکر کردند که من در دوران حرفه‌ای فوتبالم در تولوز بازی کردم. فکر می‌کنم امباپه با این موضوع کنار آمده اما تجربه چنین اتفاقی در کشور خودتان اصلاً خوب نیست."

منبع: ورزش سه

788187

سازمان آگهی های پرسون