پلیس راهور هیچ نقشی در قیمت گذاری خدمات آموزشگاه‌های رانندگی ندارد

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: این افزایش، خارج از اختیار پلیس بوده و تعیین تعرفه‌ها در کمیسیون‌های وابسته به وزارت صمت صورت می‌گیرد، پلیس راهور هیچ نقشی در این افزایش قیمت‌ها نداشته است.
تصویر پلیس راهور هیچ نقشی در قیمت گذاری خدمات آموزشگاه‌های رانندگی ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نرخ گذاری آموزشگاه‌های رانندگی توضیح داد: فرآیند قیمت‌گذاری در آموزشگاه‌های رانندگی، از طریق کمیسیون‌های نرخ‌گذاری وابسته به وزارت صمت و ادارات کل صمت در استان‌ها انجام می‌شود و پلیس هیچ دخالتی در این موضوع ندارد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه، به اجرای طرح گواهینامه آسان موتور سیکلت اشاره کرد و گفت: در آغاز این طرح، هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت ۳۲۰ هزار تومان تعیین شده بود که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به تعرفه‌های قبلی، اقدامی تشویقی برای افزایش دریافت گواهینامه توسط موتورسواران تلقی می‌شد.

سردار حسینی در خصوص افزایش اخیر هزینه‌ها به ۸۰۵ هزار تومان در سال جاری گفت: این افزایش، خارج از اختیار پلیس بوده و تعیین تعرفه‌ها در کمیسیون‌های وابسته به وزارت صمت صورت می‌گیرد، پلیس راهور هیچ نقشی در این افزایش قیمت‌ها نداشته است.

وی همچنین با اشاره به اختلاف قیمت میان گواهینامه‌های معمول و گواهینامه آسان موتور سیکلت، اظهار کرد: در ابتدا به‌ دلیل این اختلاف قیمتی، آموزشگاه‌های زیادی تمایل به مشارکت در این طرح نداشتند. اما با تعدیل قیمت‌ها، شرایط برای اجرای سراسری این طرح بهبود یافته و استقبال بیشتری از سوی آموزشگاه‌ها صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان بر لزوم همکاری بیشتر نهادهای مربوطه برای بهبود روند دریافت گواهینامه و کاهش هزینه‌ها برای متقاضیان تأکید و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی بیشتر میان نهادها، روند دریافت گواهینامه در سراسر کشور تسهیل شود.

منبع: افکارنیوز

787979

سازمان آگهی های پرسون