حملات موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

منابع رسانه‌ای از حملات موشکی حزب‌الله به حیفا، عکا، نهاریا و چند شهرک و پایگاه صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

تصویر حملات موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش سایت خبری پرسون، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که حزب‌الله لبنان موج حمله موشکی جدیدی را به مناطقی در حیفا، عکا و نهاریا در شمال سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مناطق مذکور و همچنین شهرک کریات شمونه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره اعلام کردند که در کمتر از یک ساعت و نیم گذشته حدود ۶۰ موشک از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده است.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه بیت هلل را با چندین موشک مورد اصابت قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در ارتفاعات القلع در شهرک بلیدا را با موشک و خمپاره هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

منبع: ایرنا

787896

سازمان آگهی های پرسون