فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

قدرت نظامی موشکی ایران مهم است اما حمایت و اراده مردم مهمتر است

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین عنوان کرد: قدرت نظامی موشکی ایران مهم است اما حمایت و اراده مردم مهمتر است. زیرا قدرت موشکی و سایر مولفه های قدرت از «اراده ما می توانیمِ ملت» خلق شده و سپاه همه چیز خود را مدیون حمایت رهبر انقلاب و مردم عزیز می داند.
تصویر قدرت نظامی موشکی ایران مهم است اما حمایت و اراده مردم مهمتر است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، در جمع خیرین سلامت گفت: حامیان رژیم صهیونیستی نیامده اند که بروند، همانند رژیم بعث که بر دیوارهای خرمشهر نوشته بودند؛ آمده ایم که بمانیم. اسراییل با اشغال لبنان سعی در توسعه جغرافیایی خودش داشت که رزمندگان اسلام با مقاومت اخراجشان کردند.

وی گفت: هدف مقاومت، فقط آزادی لبنان نبود بلکه برای آزادی قدس رفتیم همچنان که محور همه جنگ های مسلمانان قدس است. وقتی شهید سلیمانی تشییع می شد اسماعیل هنیه به عنوان سخنران با اعتقاد قلبی ایشان را شهیدالقدس خطاب کردند.
سردار رفیعی آتانی افزود: اسلام مهمتر از جان ماست و آن مصیبت بزرگ که بر مسلمین وارد شد که اباعبدالله (ع) خودش را فدا کرد به خاطر اسلام بود، باید برای اهتزار پرچم اسلام متحد شویم برخی ها این اتحاد را سیاسی تلقی می کنند. باید با جان و مال و آبروی خویش در راه اسلام جهاد کنیم. حضرت خدیجه کبری(س) یک تاجر بزرگ بود، وی همه اموال و دارایی خویش را برای کمک به اسلام و پیامبر خدا به میدان آورد و مهمترین ثروتش آبروی خودش بود.
سردار آتانی اذعان کرد: وقتی آبروی علمی خویش را برای دفاع از دین خدا به میدان آوردید، ثابت کردی که شما تکیه گاه مردم هستید.
فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: ایران اسلامی سه مرحله با آمریکایی ها تقابل مستقیم داشت که ابتدا با پیشرفته ترین پهپادهای خودشان از خلیج فارس عبور کردند و تصویر سازی کرده بودند که ایران غافلگیر شده، دشمن با پیشرفته ترین تکنولوژی خودش آمد، شما کف فناوری خودتان «پدافند سوم خرداد» توانستید آن را ساقط کنید. ترامپ با تشکر از ایران گفت؛ از ایران ممنونیم که سرنشینان هواپیما را هدف قرار نداده و بعد هم گفت تلافی می کنیم و ۵۲ نقطه را مورد حمله قرار می دهیم و این نشان از روح خبیث و دوگانه دشمن دارد.
سردار رفیعی آتانی تبیین کرد: ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا در سوریه بیش از ۱۰ میلیون سوری را آواره و بیش از ۲ میلیون نفر در عراق قتل عام کرد و در افغانستان هزاران کشته و چند میلیون آواره روی دست منطقه و غرب آسیا گذاشت. آیا این فرد نگران ۱۵۰ نفر ایرانی است؟! دومین مرحله تقابل ایران و آمریکا شهادت سپهبد سلیمانی توسط آمریکایی ها در فرودگاه بغداد بود. بیش از ۴۰۰ اندیشکده در آمریکا، ایران را رصد و برنامه ها و مشاوره در اختیار دولت آمریکا قرار می دهند. اطلاعات دروغی را داده بودند که مردم ایران از حکومت فاصله گرفته اند و ایران قدرت پاسخگویی ندارد. همان لحظه که سردار سلیمانی شهید شد غوغایی در ایران بپا گردید. یک تصویر غلط از ایران به دنیا مخابره شد که مردم ایران پاسخ نمی دهند و این آمریکا را به اشتباه محاسباتی انداخت.
وی تشریح کرد: شهید سلیمانی را قرار بود به تهران بیاورند مردم اهواز چه غوغایی بپا کردند و می گفتند؛ شهید سلیمانی برای ما خیلی زحمت کشیده است و هنوز رد سپاه ثارالله در جنوب کشور با قاسم سلیمانی باقی است و یک رستاخیز عظیم بپا شد. آن روز قرار شد چند هدف را بزنیم ناوها، پایگاه های آمریکا در منطقه که عین الاسد پایتخت سیاسی آمریکا در منطقه است. امن ترین نقطه آمریکایی ها عین الاسد بود که نتوانستند حتی یک فروند از موشک های ایران را رهگیری کنند.
وی افزود: رهبر انقلاب و سردار سلامی هم بر تنبیه آمریکایی ها تاکید کردند و ایران با حملات سایبری در زمین، هوا و دریای ایران، عملیات موشکی خویش را انجام داد. قبل از عملیات ترامپ اعلام کرد اگر بزنید ۵۲ نقطه را مورد حمله قرار خواهیم داد اما ایران به مواضع امریکا شلیک کرد و آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
وی تصریح کرد: در بمباران کنسولگری ایران در سوریه همه دوستان نادان اصرار داشتند که شما نباید پاسخ دهید همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ کنسولگری هر کشوری جزو خاک آن کشور است و برابر قواعد بین المللی کسی حق تعرض ندارد. امیر عبداللهیان که رضوان خدا بر او باد در مدت ده روز با منطق قوی جامعه جهانی را اغنا کرد و ایران اسلامی در برابر دیدگان همه دنیا موشکباران و پهپاد باران اسراییل را با موفقیت انجام داد.
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در پایان گفت: قدرت نظامی موشکی ایران مهم است اما حمایت و اراده مردم مهمتر است. زیرا قدرت موشکی و سایر مولفه های قدرت از «اراده ما می توانیم ملت» خلق شده و سپاه همه چیز خود را مدیون حمایت رهبر انقلاب و مردم عزیز می داند.

787296

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون