جریمه ۵/۵ میلیارد ریالی دو واحد صنفی به اتهام گرانفروشی در تهران

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه ۵/۵ میلیارد ریالی دو واحد صنفی به اتهام گرانفروشی و تقلب خبر داد و گفت: متهمان به پرداخت ۶۲۴ میلیون ریال در حق شاکی محکوم شدند.
تصویر جریمه ۵/۵ میلیارد ریالی دو واحد صنفی به اتهام گرانفروشی در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد جعفری نسب، با اشاره به برگزاری مستمر گشت های تعزیراتی در سطح استان تهران گفت: شعبه 49 بدوی تعزیرات حکومتی تهران پرونده دو واحد صنفی را در خصوص گرانفروشی و تقلب یک دستگاه یخچال و تعمیر یک دستگاه خودر به ارزش 624 میلیون ریال بررسی کرد و متهمان به پرداخت جریمه 5/5 میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شدند.

وی در خصوص پرونده گرانفروشی یخچال افزود: شعبه 49 بدوی تعزیرات حکومتی تهران پرونده گرانفروشی پیرامون شاکی خصوصی بابت تعمیر یک دستگاه یخچال ساید بای ساید به ارزش 290 میلیون ریال رسیدگی کرد و با بررسی اوراق محتویات پرونده و استعلام لازم اتهام نتسابی را محرز و متهم به پرداخت 290 میلیون ریال در حق شاکی و پرداخت 2 میلیارد و 90 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران با اشاره به جریمه تعمیرکار خودرو نیز ابراز داشت: در شعبه 49 بدوی تعزیرات حکومتی پرونده گرانفروشی و تقلب پیرامون شکایت شاکی خصوصی بابت تعمیر یک دستگاه خودرو به ارزش 334 میلیون ریال رسیدگی شد و پس از بررسی مدارک موجود و استعلام از کارشناس رسمی دادگستری اتهام انتسابی را محرز و متهم به پرداخت 334 میلیون ریال در حق شاکی و 3 میلیارد و 340 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران گفت: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهمان را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جعفری نسب در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گزارش این تخلفات جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: تسنیم

786912

سازمان آگهی های پرسون