خبر خیلی مهم از همستر کامبت در روز سه‌شنبه

آخرین اخبار از همسترکامبت را بخوانید‌.
تصویر خبر خیلی مهم از همستر کامبت در روز سه‌شنبه

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) با کاهشی ۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۵۴ دلار رسیده و مجموع زیان هفتگی آن اکنون بیش از ۴۵ درصد است.

قیمت این توکن اخیراً به زیر حمایت حیاتی ۰.۰۰۵۴۰۴ دلار رسید. در صورت افت دوباره به زیر این سطح، روند نزولی آن شدت خواهد گرفت. اما، اگر قیمت به بالای این سطح بازگردد و حفظ شود، روند نزولی برای مدتی متوقف خواهد شد‌

در یک سناریوی صعودی، ممکن است معامله‌گران این سطح را به عنوان فرصتی مناسب برای خرید شناسایی کنند که می‌تواند به تلاش مجدد برای عبور از خط روند نزولی منجر شود. در این صورت، خریداران ممکن است کنترل بازار را به دست گرفته و قیمت HMSTR را به سطوح‌ ۰.۰۰۵۷۲۱ و ۰.۰۰۶۰۳۰ دلار برسانند.

در همین راستا، اندیکاتورهای تکنیکال نشان می‌دهند که روند نزولی HMSTR ممکن است به پایان خود نزدیک شده باشد. برای مثال، اندیکاتور مکدی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهند.

شاخص RSI اخیراً افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است، اما هنوز فروشندگان قدرت بیشتری دارند. از طرفی، مقادیر پایین RSI می‌تواند به عنوان فرصتی برای خرید تلقی شود.

اندیکاتور مکدی نیز نشانه‌هایی از کاهش قدرت روند نزولی را نشان می‌دهد و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است معامله‌گران از این فرصت استفاده کرده و قیمت را افزایش دهند.

منبع: رمزارز نیوز

786889

سازمان آگهی های پرسون