جزییات مهم از پیش‌بینی مسیر قیمت TON

جزییات مهم از پیش بینی قیمت ارز دیجیتال را در سایت پرسون بخوانید.
تصویر جزییات مهم از پیش‌بینی مسیر قیمت TON

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت تون‌کوین (TON) اخیراً موفق نشد از سطح مقاومت کلیدی ۶ دلار عبور کند و با رسیدن به ۵.۹۶ دلار، از ادامه رشد بازمانده و نتوانسته این سطح را به حمایت تبدیل کند. با این حال، هنوز احتمال بازیابی وجود دارد و تون‌کوین پتانسیل حرکت صعودی را حفظ کرده است.

کاهش ارتفاع میله‌های سبز در هیستوگرام اندیکاتور مکدی (MACD) نشان‌دهنده کاهش شتاب صعودی تون‌کوین است. با این حال، تا زمانی که این میله‌ها بالاتر از خط خنثی باقی بمانند، نشانه‌ای قطعی از نزولی شدن روند مشاهده نخواهد شد.

همچنین، احساسات بازار تون‌کوین با کاهش سهم سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بهبود یافته است. این دسته از سرمایه‌گذاران که معمولاً کمتر از یک ماه دارایی‌های خود را نگه می‌دارند، تمایل به فروش سریع دارند که می‌تواند نوسانات قیمتی را افزایش دهد.

در ۱۰ روز گذشته، سهم این سرمایه‌گذاران از ۲۶ به ۱۵ درصد کاهش یافته که این تغییر، یک نشانه مهم محسوب می‌شود؛ زیرا سهم بیش از ۲۵ درصدی این گروه سرمایه‌گذاران معمولاً فشار نزولی را تشدید می‌کند.

تون‌کوین اکنون در محدوده قیمتی ۵.۸۱ دلار معامله می‌شود و در عبور از مقاومت ۵.۹۶ دلار ناکام مانده است. این سطح مقاومت بسیار حیاتی است؛ زیرا عبور از آن می‌تواند راه را برای رسیدن به سطح ۶ دلار هموار کند.

اگر تون‌کوین موفق شود سطح ۵.۹۶ دلار را به حمایت تبدیل کند، احتمالاً روند صعودی جدیدی آغاز خواهد شد و قیمت به ۶.۳۶ دلار خواهد رسید.

در مقابل، اگر این رمزارز نتواند بر مقاومت ۵.۹۶ دلار غلبه کند و مومنتوم صعودی کاهش یابد، ممکن است وارد مرحله تثبیت شود و در بازه ۵.۳۷ تا ۵.۹۶ دلار نوسان کند.

منبع: رمزارز نیوز

786675

سازمان آگهی های پرسون