در یک بیانیه صورت گرفت:

واکنش بسیج رسانه استان قزوین به حمله گسترده اسرائیل به جنوب لبنان/آزادی قدس کلید رمز آلود فرج است

علی اسدالله مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین حملات هوایی گسترده و خبیثانه رژیم متجاوز صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد.
تصویر واکنش بسیج رسانه استان قزوین به حمله گسترده اسرائیل به جنوب لبنان/آزادی قدس کلید رمز آلود فرج است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ بیانیه علی اسدالله مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در محکوم کردن حمله وحشیانه و احمقانه رژیم کودک کش، سگ هار منطقه و پایگاه نظامی آمریکا یعنی اسرائیل غاصب به مردم مظلوم، زنان و کودکان بی دفاع لبنان در روز های گذشته بدین شرح است:

"باسمه تعالی"
"وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین."
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!
ما به خدای ابراهیم(ع) که او را از دل آتش نجات داد ایمان داریم، خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده است که اهل حق، طرف‌داران حق، پیروز نهایی‌اند؛ آیات فراوان قرآن بر این معنا دلالت میکند. ممکن است قربانی بدهند امّا در نهایت شکست نمیخورند؛ آنها پیروز هستند در این صحنه؛ قربانی دارند امّا ناکامی ندارند.
خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها آفرید.
گسترده کردن جنگ در منطقه نه تنها جبهه مقاومت را ضعیف نخواهد کرد بلکه ما معتقدیم جبهه مقاومت محور وحدت جهان اسلام بوده و خواهد بود.
امروز نه تنها شیعیان جهان و نه مسلمانان جهان بلکه دل تمام آزادی خواهان این کره خاکی همراه و هم سو با مردم مظلوم فلسطین و لبنان بوده و منزجر و متنفر از رژیم غاصب صهیونستی هستند.
ما به کلام مولایمان معتقدیم که فرمودند: "آزادی قدس کلید رمز آلود فرج است"، یعنی برای ظهور، باید این غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب نابود شود.
امرزو هم صدای یکی شدن مظلومان عالم گوش مستکبران را کَر و چشم جنایتکارن را کور کرده است.
و در آخر به خفتگان تاریخ هشدار میدهیم؛ بیدار شوید که (أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ)...
ان شالله
علی اسدالله
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین

786243

سازمان آگهی های پرسون