دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و محور مقاومت:

دیپلماسی زنان مقاومت پر رنگ تر از همیشه فعالیت خواهد کرد

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران با فلسطین، سوریه و لبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر ضرورت حمایت قاطع از محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین و لبنان و محکومیت رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: ضرورت دارد وحدت و همصدایی در حوزه حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی با صدای رسا اعلام شود.
تصویر دیپلماسی زنان مقاومت پر رنگ تر از همیشه فعالیت خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران با فلسطین، سوریه و لبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر ضرورت حمایت قاطع از محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین و لبنان و محکومیت رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: ضرورت دارد وحدت و همصدایی در حوزه حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی با صدای رسا اعلام شود. بیش از ۷۰ سال است که رژیم اشغالگر صهیونیستی هر روز جنایتی را در فلسطین و منطقه انجام می دهند اما محور مقاومت محکم ایستاده‌ است. امروز هم حمایت از محور مقاومت وظیفه آحاد مردم آزاده و مسلمان است و از این موضع کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرجا که نام کشورهای محور مقاومت می‌آید، نقش زنان محور مقاومت پر رنگ است و مقاومت با تمام وجود در خانواده‌های محور مقاومت جریان دارد.
وی افزود: ارتباط زن ایرانی با زن محور مقاومت، یکی از موضوعات مهم است که به جد دنبال آن هستیم. راهبردهای امت اسلامی که به گفته مقام معظم رهبری یکی از کلیدی‌ترین دغدغه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید از زنان آغاز شود چراکه تربیت نسلی باعزت نفس بالا و اثرگذار به عهده زنان است.
وی در پایان گفت: ان شاء الله دیپلماسی زنان مقاومت پر رنگ تر همیشه فعالیت خواهد کرد. نبرد نهایی برای ظهور نزدیک است و باید برای توسعه شبکه ظهور تلاش کرد و زنان از سنگربانان این نبرد نهایی برای ظهور هستند.

786114

سازمان آگهی های پرسون