گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب از سوی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز و عضو هیئت مدیره بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور در راستای گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب، بازدیدی از شرکت هاوین پسند تولیدکننده انواع پارچه در شهرک کاسپین داشت.
تصویر گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب از سوی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، مسئولان این شرکت در این بازدید آمادگی خود را برای تولید پارچه چادری مشکی به عنوان یک محصول استراتژیک ملی برای کشور اعلام کردند که دکتر محمدبیگی ضمن استقبال از این موضوع، حمایت جدی خود را از تولید پارچه چادری در قزوین اعلام کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با بیان اینکه وجود مافیای واردات چادر از یک سو و عدم حمایت دولت‌ها در عرصه تولید ملی چادر مشکی، همچنین نبود نگاه استراتژیک به این محصول در سال های گذشته، موجب شده که کشور ما با وجود اینکه یکی از بزرگترین مصرف کنندگان چادر مشکی در جهان است، یکی از وارد کنندگان بزرگ چادر نیز باشد، گفت: چادر به عنوان پوشش برتر زنان ایرانی و حجاب برتر زنان مسلمان در کشورهای مختلف مطرح است لذا با نگاه استراتژیک به این محصول می توانیم تولیدکننده و حتی صادرکننده آن باشیم، بنده به عنوان یک نماینده زن مسلمان و دغدغه مند وظیفه خود می دانم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنم. باید تحولی در این زمینه رخ دهد چرا که چادر ایرانی زیبنده زن ایرانی است.

323644