مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فنون هسته‌ای دراصفهان افتتاح شد

مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فنون هسته‌ای باهدف یکپارچه‌سازی آموزش هسته‌ای غیردانشگاهی در کشور و ارائه خدمات آموزشی بین‌المللی فعالیتش را آغاز کرده است.
تصویر مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فنون هسته‌ای دراصفهان افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مرحله نخست مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فناوری هسته‌ای اصفهان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز پنج‌شنبه‌ 5 مهرماه افتتاح شد.

باتوجه‌به زیرساخت‌های منحصربه‌فرد پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در منطقه هسته‌ای اصفهان از جمله وجود سه راکتور تحقیقاتی و نیز استقرار تعدادی از شرکت‌های صنعت هسته‌ای در این منطقه، سایت شهید آیت‌الله رئیسی اصفهان برای احداث مرکز بین‌المللی آموزش هسته‌ای انتخاب شده است.

مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فنون هسته‌ای باهدف یکپارچه‌سازی آموزش هسته‌ای غیردانشگاهی در کشور و ارائه خدمات آموزشی بین‌المللی از اواسط بهار سال جاری به‌صورت غیررسمی فعالیتش را آغاز کرد و این مرکز به‌صورت رسمی امروز پنج‌شنبه، پنجم مهرماه به بهره‌برداری رسید.

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزشی مرکز بین‌المللی آموزش علوم و فنون هسته‌ای توانمندسازی دانشجویان بورسیه جذب شده در صنعت هسته‌ای بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی پیش از ورود به صنعت هسته‌ای است. همچنین ارائه آموزش‌های تخصصی به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارشناسان صنعت هسته‌ای کشور و سایر کشورها با همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیگر کارکردهای این مرکز خواهد بود.

منبع: فارس

776039

سازمان آگهی های پرسون