دکتر مهدی پسران دبیر انجمن تامین تجهیزات پزشکی:

در تولید تجهیزات باید نگران مصرف کننده ها و ارامش بیماران باشیم

دبیر انجمن تامین تجهیزات پزشکی گفت : مسئله امنیت روانی و سلامت عمومی برای بنده نگران کننده هست، همه ما پیش از تلاش برای تولید تجهیزات و کسب سود، باید نگران مصرف کننده ها و ارامش بیماران باشیم.
تصویر در تولید تجهیزات باید نگران مصرف کننده ها و ارامش بیماران باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر مهدی پسران دبیر انجمن تامین تجهیزات پزشکی در یادداشتی که در فضای منتشر شده است تصریح کرد: ما هم مثل بقیه تولید کنندگان، زخم خورده ارز ترجیحی هستیم، ولی بنده از اجرا نشدن صحیح ایده های مطرح شده پیرامون حذف بدون برنامه آن بیشتر نگرانم.

مدیر عامل شرکت مادزیست فناور بین الملل تاکید کرد: ما قانون های خوش آب و رنگ بیمه سلامت هنوز در ذهنمان هست و نحوه اجرا شدنش هم کاملا در یادها داریم. همه فعالان صنفی قوانین قیمت گذاری را دیده ایم و نحوه و شیوه اجرا شدنش را هم شاهد بوده ایم.

پسران خاطر نشان کرد: کسی نمیتواند تقصیر و مشکلات را گردن بقیه بیندازد، ما با سیستمی سر و کار داریم که می‌دانیم برنامه ها موقع اجرا اصلا چیزی نمی‌شوند که پیش بینی شده بودند!

عضو شورای سیاستگذاری انجمن مرآت یادآور شد: یقین دارم هیچ یک از همکارانی که برنامه حذف ارز ترجیحی و نحوه اختصاص سوبسید به بیمار را مطرح می‌کنند، نمی‌توانند ضمانت کنند که موقع اجرای طرح ضرری به مصرف کننده نهایی و مردم نخواهد رسید.

دکتر پسران تاکید کرد: مسئله امنیت روانی و سلامت عمومی برای بنده نگران کننده هست، همه ما پیش از تلاش برای تولید تجهیزات و کسب سود، باید نگران مصرف کننده ها و ارامش بیماران باشیم. تغییر یکباره سیاست های زنجیره تامین بدون در نظر گرفتن تجربیات گذشته و زیر ساخت های موجود، صدمات جبران ناپذیری به سلامت بیماران و امنیت روانی آنها وارد می کند.

منبع: انجمن تجهیزات پزشکی

776020

سازمان آگهی های پرسون