بانک ملت استخدام میکند/شرایط

بانک ملت در این آزمون از بین متقاضیان مقطع تحصیلی لیسانس و در رده های شغلی بانکدار و کاردان در حوزه های حقوقی، ساختمان و فناوری اطلاعات نیرو استخدام می کند.
تصویر بانک ملت استخدام میکند/شرایط

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک ملت در این آزمون از بین متقاضیان مقطع تحصیلی لیسانس و در رده های شغلی بانکدار و کاردان در حوزه های حقوقی، ساختمان و فناوری اطلاعات نیرو استخدام می کند. بر اساس این گزارش، ثبت نام برای متقاضیان از روز شنبه ۷ مهرماه شروع خواهد شد و تا پایان روز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

آگهی آزمون استخدام بانک ملت سال ۱۴۰۳

انک ملت با استعانت از خداوند متعال و به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود در رده‌های شغلی بانکدار و کاردان، مطابق با ضوابط و آئین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان واجد شرایط (خانم و آقا) در مقطع تحصیلی کارشناسی در شهرهای مندرج آتی الاشاره پس از موفقیت در آزمون کتبی مصاحبه‌های روانشناختی، تخصصی، گزینش، و معاینات پزشکی از طریق انعقاد قرارداد موقت قانون کار دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط عمومی و اختصاصی:

۱- تابعیت کشور ایران و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران

۲- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم غیرپزشکی (جهت متقاضیان ذکور)

تبصره: تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم غیرپزشکی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد. (قبل از تاریخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۳)

۴- عدم محکومیت و نداشتن سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح

۵- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

۶- برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمی/ روانی برای انجام شغل محوله مطابق با نظر مصاحبه گر تخصصی و تأیید پزشک معتمد بانک

۷- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

۸- دارا بودن حداقل معدل کل ۱۴ تمام در مقطع کارشناسی جهت کلیه رشته های تحصیلی مورد نیاز در آگهی

۹- داوطلبان می‌بایست تا تاریخ ۳۰/۱۲/۱۴۰۳ فارغ التحصیل شده باشند.

۱۰- حداکثر سن مجاز برای کلیه داوطلبان، ۲۸ سال تمام تا تاریخ برگزاری آزمون می‌باشد. (متولدین ۲۵/۰۸/۱۳۷۵ به بعد)

۱۱- در صورت اشتغال متقاضیان استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا مؤسسات دولتی، غیردولتی و… پس از موفقیت در تمام مراحل استخدامی، مسئولیت تسویه حساب و انجام تعهدات مترتب بر خاتمه قرارداد اشتغال قبلی بر عهده فرد متقاضی می‌باشد.

۱۲- آزمون استخدامی در رده شغلی بانکدار و کاردان، صرفاً در مقطع تحصیلی کارشناسی و رشته‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌گردد لیکن در صورت شرکت دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی بالاتر در آزمون استخدامی، داشتن شرایط عمومی و اختصاصی الزامی بوده و پذیرش مدارک تحصیلی بالاتر، تابع ضوابط و مقررات جاری بانک خواهد بود.

۱۳- مدرک تحصیلی کارشناسی متقاضیان در رده‌های شغلی بانکدار و کاردان می‌بایست دقیقاً مطابق یکی از رشته‌های مندرج در جداول رشته‌های مورد پذیرش باشد.

۱۴- ارائه گواهینامه مهارت‌های هفتگانه رایانه (ICDL) از سوی پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی الزامی می‌باشد.

تبصره: ارائه گواهینامه ICDL، جهت متقاضیان دارای مدرک تحصیلی رشته‌های مرتبط با کامپیوتر الزامی نمی‌باشد.

۱۵- از توفیق یافتگان مراحل استخدامی فوق، قبل از بکارگیری در بانک، ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اخذ می‌گردد.

شرایط بومی بودن:

۱۶- متقاضان می‌بایست ساکن یا بومی شهر مورد تقاضا باشند. ایشان در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل، بومی یا ساکن تلقی می‌شوند:

الف) متولد شهر مورد تقاضا

ب) سکونت در شهر مورد تقاضا (با ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه معتبر دارای کد رهگیری بنام خود/ پدر/ مادر/ همسر و یا سوابق بیمه)

تبصره: چنانچه در شهری نیاز به نیروی انسانی وجود نداشته باشد، امکان شرکت متقاضیان واجد شرایط آگهی استخدام آن شهر، در آزمون استخدامی سایر شهرهای همان استان با شرط “تعهد خدمت” امکان پذیر می‌باشد.

۱۷- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر اشتغال به مدت حداقل ۱۵ سال، در شهر مورد تقاضا، اخذ خواهد گردید.

تبصره: در صورت نیاز، پذیرفته شدگان در طول خدمت مطابق با مقررات داخلی بانک به سایر شهرستان های استان مربوطه انتقال یافته و هیچگونه اعتراضی از سوی پذیرفته شدگان مورد قبول نخواهد بود.

منابع آزمون استخدام بانک ملت سال ۱۴۰۳

آزمون استخدامی در قالب سه دفترچه سؤال در تمامی رده های شغلی با منابع آزمونی به شرح جدول ذیل برگزار خواهد شد:

تبصره: ضریب سؤالات عمومی و اختصاصی با ضریب ۱ و سوالات تخصصی با ضریب ۲ محاسبه خواهد گردید.

منبع: شناسنامه قانون

775935

سازمان آگهی های پرسون