اعتراض نماینده انگلیسی به ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

یک نماینده از حزب کارگر در پارلمان انگلیس با انتشار پیامی در شبکه ایکس ارسال سلاح به اسرائیل را همدستی کشورش در جنگ غزه و لبنان دانست.

تصویر اعتراض نماینده انگلیسی به ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، زارا سلطانه نماینده حزب کارگر در پارلمان انگلیس امروز (دوشنبه) گفت که فروش سلاح به اسرائیل، همدستی انگلیس در یک جنگ منطقه‌ای بوده و نقض آشکار قوانین بین المللی محسوب می‌شود.

وی از ارسال مداوم تسلیحات به اسرائیل توسط کشورش انتقاد کرد و اظهار داشت: حملات هوایی اسرائیل به لبنان باعث کشته شدن بسیاری از مردم و زخمی شدن صدها نفر از جمله زنان، کودکان و امدادگران شده است.

سلطانه با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «با وجود مشاهده زنان و کودکان کشته شده فلسطینی، دولت انگلیس همچنان به فروش تسلیحات به اسرائیل ادامه می‌دهد که همدستی آشکار این کشور در جنگ و نقض قوانین بین‌المللی است.»

ارتش اسرائیل گفت که حدود ۸۰۰ پایگاه حزب الله را در منطقه بقاع در جنوب لبنان هدف قرار داده است که سنگین ترین بمباران از زمان آغاز درگیری ها در ماه‌های گذشته است.

تنش بین حزب‌الله و اسرائیل در پی حمله هوایی مرگبار روز جمعه که منجر به کشته شدن حداقل ۴۵ نفر از جمله کودکان و زنان و زخمی شدن ده‌ها نفر در حومه جنوبی بیروت شد، افزایش یافته است.

این حمله دو روز پس از آن صورت گرفت که در دو موج انفجار دستگاه های ارتباطی بی سیم در سراسر لبنان دست کم ۳۷ نفر کشته و بیش از ۳هزار نفر زخمی شدند.

منبع: ایرنا

765714

سازمان آگهی های پرسون