در تیران و کرون کدام ارقام انگور برداشت می شود؟

مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون با بیان اینکه تیران و کرون رتبه اول تاکستان‌های اصفهان را به خود اختصاص داده است، گفت: از این تاکستان‌ها سالانه بطور متوسط ۷ هزار تن انگور از ارقام مختلف برداشت می‌شود.
تصویر در تیران و کرون کدام ارقام انگور برداشت می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی آرپناهی، مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون با بیان اینکه تیران و کرون رتبه اول تاکستان‌های اصفهان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۸۶ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تیران و کرون به کشت انگور اختصاص دارد که ۱۱۴۶ هکتار آن بارور هستند.

️وی افزود: از این تاکستان‌ها سالانه بطور متوسط ۷ هزار تن انگور از ارقام مختلف نظیر انگور عسگری، مثقالی، مره، قرمز شاهانی، ریش بابا و سیاه برداشت می‌شود.

آرپناهی گفت: کاشت انگور و تولید آن در تیران و کرون به سبب موقعیت و ظرفیت‌های شهرستان رونق خاصی دارد و پایان تابستان و اوایل پاییز برداشت این محصول انجام می‌شود.

️مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون بیان کرد: از انگور این شهرستان به جز مصارف خوراکی موارد دیگری نظیر شیره انگور، سرکه و کشمش نیز تولید می‌شود که علاوه بر مصارف داخلی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر نیز عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: ضروریست برندسازی و پشتیبانی از صنایع تبدیلی در راستای تکمیل زنجیره ارزش این محصول بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

منبع: فارس

765604

سازمان آگهی های پرسون