جزییات رفع حصر مهدی کروبی از زبان فرزندش

فرزند کروبی با بیان اینکه روال حصر همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

تصویر جزییات رفع حصر مهدی کروبی از زبان فرزندش

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین کروبی در واکنش به خبر پایان حصر مهدی کروبی عنوان کرد: خبری از پایان حصر نیست و حصر هنوز پابرجاست. در این مدت نه گفت‌وگویی از جانب مقامات امنیتی با خانواده انجام شده و نه اقدامی در این رابطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روال همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرزند حجت‌الاسلام کروبی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در پایان نشست خبری درباره رفع حصر گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر پزشکیان درباره رفع حصر، احساس می‌کنم منظور آقای پزشکیان این است که رایزنی با مسئولان مربوطه در حال انجام است اما تاکنون هیچ انعکاس و بازخوردی نداشته است.

وی افزود: همانطور که پیش‌تر هم درباره دیدار با آقای اژه‌ای و نزدیکان آقای پزشکیان گفته بودم به ما هم گفته شده که مقامات دنبال حل و فصل این کار هستند اما حاج آقا راضی به رفع حصر خود بدون پایان مشکل مهندس موسوی و خانم رهنورد نیستند.

کروبی گفت: با این وجود گفت‌وگویی در این رابطه از سوی مقامات امنیتی با خانواده اتفاق نیفتاده و ایشان همچنان به صورت فیزیکی تحت نظر هستند.

منبع: اطلاعات

765101

سازمان آگهی های پرسون