بازیگران از علاقه خود به بازی در نقش پلیس گفتند

آیین رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر که به آثار با محوریت پلیس ارتباط دارد برگزار و در این مراسم هنرمندان بازیگران تلویزیون و سینما از علاقه خود به بازی در نقش پلیس گفتند.

تصویر بازیگران از علاقه خود به بازی در نقش پلیس گفتند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی فخیم‌زاده روز سه‌شنبه -۲۷ شهریورماه- در آیین رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر، گفت: وقتی سریال «خواب و بیدار» را بازی می‌کردم موسسه ناجی هنر تازه کار خود را شروع کرده بود و امروز شاهد فعالیت‌های زیاد این موسسه هستیم.

وی افزود: ناجی هنر به روند تولید فیلم‌های پلیسی در تمام زمینه‌ها کمک کرده و امیدوارم موفق باشند.

نجفی: دستاوردهای خود را به مردم نشان دهید

در ادامه این نشست احمد نجفی اظهار داشت: من کارآگاه علوی را بازی کردم که اولین کار پلیسی کشور بود. واقعا خسته نباشید. من زحمات شما را می‌بینم و باید اینها به تولید دربیاید و با این کار مردم بیشتر ارج می‌نهند.

وی خطاب به سردار رادان افزود: همانگونه که تلاش می‌کنید به همان اندازه هم، دستاوردهای خود را به مردم نشان دهید.

دهقان: دوست داشتم پلیس شوم اما بازیگری شدم که نقش‌های زیاد پلیس بازی کردم

جعفر دهقان نیز گفت: از بچگی دوست داشتم پلیس بشوم. نشدم اما بازیگری شدم که نقش‌های زیاد پلیس بازی کردم و معتقدم پلیس حافظ امنیت و جان مردم است.

توکلی: اصلاح فرهنگ اجتماعی مهم است

در ادامه آیین رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر هوشنگ توکلی نیز با تاکید بر اینکه خیلی مهم است که به سمت اصلاح فرهنگ اجتماعی برویم، گفت: در این سی چهل سال خیلی بحران داشتیم و با تولیدات خوب می‌شود شرایط جامعه را بهتر کرد.

وی با اشاره به تولیدات ناجی هنر گفت: امیدوارم سال آینده با تولیدات بیشتری از ناجی هنر مواجه شویم.

فیلی: باعث افتخارم است که تعدادی نقش‌های پلیسی بازی کردم

محمد فیلی هم در این نشست از تولیدات موسسه ناجی هنر تقدیر کرد و گفت: باعث افتخارم است که تعدادی نقش‌های پلیسی بازی کردم.

پورعرب: باید پاسداری را در لباس پلیس ببینیم

ابوالفضل پورعرب نیز در این نشست اظهار داشت: وقتی در خیابان راه می‌روم احساس خاصی نسبت به پلیس‌ها دارم. بحثم نیروی انتظامی نیست بلکه پلیس است. باید پاسداری را در لباس شما ببینیم.

وی افزود: در لباس پلیس بیشتر آدم احساس امنیت می‌کند. تشکر می‌کنم از پلیس که اخیرا تلاش می‌کنند بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنند.

منبع: ایرنا

765081

سازمان آگهی های پرسون