مجید انصاری:

انتصابات دولت استفاده از خرد جمعی و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی است

معاون حقوقی رییس‌جمهور تاکید کرد: «انتصابات» تشکیل شرکت سهامی در دولت نیست، بلکه استفاده از خرد جمعی و توان صاحبان دانش و تجربه و شایسته‌سالاری بدون توجه به گرایش‌های سیاسی افراد است.

تصویر انتصابات دولت استفاده از خرد جمعی و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی است

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در واکنش به اظهارات برخی شخصیت‌ها و اهالی رسانه در خصوص انتصاب مدیران در دولت چهاردهم، اظهار کرد: وفاق ملی راهبرد جدی برای نظام و دولت است. شعار وفاق ملی به هیچ وجه تاکتیکی نیست، بلکه مسئله‌ای کاملا جدی برای دولت و نظام است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تعبیر به نفاق یا انشقاق از شعار وفاق ملی توسط برخی افراد و روزنامه‌ها و دامن زدن به آن، اقدامی غیرقابل دفاع است و در جهان بینی دولت اصلا چنین نگاهی وجود ندارد. «وفاق ملی» حرف و شعار توخالی و صرف نیست بلکه راهبردی جدی از سوی آقای رئیس‌جمهور برای ایجاد وحدت و انسجام جهت خروج کشور از ابرچالش‌های فعلی و بازگرداندن اعتماد از دست رفته بیش از نیمی از جمعیت کشور به نظام است.

انصاری ادامه داد: وفاق ملی تازه شروع شده و ادامه خواهد داشت. ارزیابی و نمره دادن به «وفاق ملی» صرفا نباید با نگاه به انتصابات و به صورت جزیره‌ای انجام شود، بلکه باید کلیت کابینه مورد توجه قرار بگیرد. «انتصابات» تشکیل شرکت سهامی در دولت نیست بلکه استفاده از خرد جمعی و توان صاحبان دانش و تجربه و شایسته‌سالاری بدون توجه به گرایش‌های سیاسی افراد است. «انتصابات» شایسته‌سالاری، همراهی و همدلی برای خدمت به مردم ناامید و بی‌اعتماد است.

وی تاکید کرد: برای حکمرانی و اداره خوبِ کشور راهی جز وفاق و وحدت وجود ندارد. وفاق نیز ابعاد و جنبه‌های مختلفی دارد از جمله وفاق دولت و ملت، وفاق احزاب و گروه‌ها، وفاق اصناف و وفاق دولت با همه آحاد مسوولان و جامعه، برای عینیت بخشیدن به آرمان‌های امام و خواسته‌ها و مطالبات عموم مردم است.

منبع: ایسنا

765066

سازمان آگهی های پرسون