هشدار مجمع تجاری رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو

مجمع تجاری رژیم صهیونیستی درباره تبعات امنیتی-اقتصادی عزل «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم هشدار داد و اعلام کرد: اقتصاد اسرائیل به سمت یک رکود عمیق حرکت‌ می‌کند.

تصویر هشدار مجمع تجاری رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو

به گزارش سایت خبری پرسون، مجمع تجاری رژیم صهیونیستی که اکثر صاحبان کسب‌وکار در بخش خصوصی رژیم صهیونیستی در آن عضویت دارند در نامه ای سرگشاده به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، درباره عزل یوآو گالانت وزیر جنگ هشدار دادند.

در نامه این مجموعه اقتصادی-تجاری آمده است که عزل گالانت موجب تضعیف رژیم صهیونیستی در چشم دشمنان و تعمیق اختلافات در میان توده صهیونیست ها خواهد شد.

مجمع تجاری رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف گالانت و نتانیاهو درباره اعزام جوانان حریدی به خدمت اجباری، اعلام کرد که عزل وزیر جنگ به خاطر اینکه خواهان اعزام حریدی ها به خدمت شده است، توده اسرائیلی ها را از کابینه ناامید خواهد کرد.

این مجمع تجاری-اقتصادی رژیم اشغالگر خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نخست وزیر بهتر از هر کسی می داند که همه نشانگرهای اقتصادی حاکی از اوضاع رو به وخامت اقتصادی اسرائیل و دچار شدن به یک رکود عمیق است.

به گزارش ایرنا، انتشار خبری مبنی بر عزل گالانت، شوک جدیدی به رژیم اشغالگر محسوب می شود و ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است.

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به احتمال برکناری گالانت تظاهرات کردند.

همچنین به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تلاش نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر برای معرفی «گیدون ساعر» به عنوان وزیر جنگ این رژیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مقابل منزل این عضو کنست رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کردند.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند که نتانیاهو می‌خواهد پیش از برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که هفته آینده برگزار می‌شود، گالانت را برکنار کند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد نتانیاهو نگران است که برکناری گالانت باعث شود یک ائتلاف سیاسی مخالف کابینه او به ریاست گالانت شکل بگیرد.

در ماه‌های اخیر، اختلافات بین نتانیاهو و گالانت بر سر مسائل مختلف از جمله تغییرات قضایی، طوفان الاقصی و موضوع آتش‌بس در غزه تشدید شده است.

این اختلافات به تازگی و در پی اظهارات گالانت درباره مقصر بودن نتانیاهو در شکست توافق آتش‌بس و پاسخ دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات او، تشدید شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه در اظهاراتی، رسماً اعتراف کرد که این رژیم دلیل تاخیر در امضای توافقنامه آتش‌بس و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین است.

این اظهارات گالانت و اعتراف رسمی او به مقصر بودن رژیم صهیونیستی در توافق آتش‌بس در نوار غزه، خشم و عصبانیت نخست وزیر این رژیم را به همراه داشت.

با گذشت حدود ۱۲ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده‌اند.

مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده و این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است.

در حالی که خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار توافق با حماس برای آزادی آنها هستند، نتانیاهو که به گفته ناظران از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند و چند دوره مذاکره در این باره در قطر و مصر را به شکست کشانده است.

منبع: ایرنا

765056

سازمان آگهی های پرسون