پیغام کنایه آمیز هواداران پرسپولیس به بیرانوند

هواداران پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب الکسی گندوز، برای علیرضا بیرانوند در فضای مجازی پیغام فرستادند.
تصویر پیغام کنایه آمیز هواداران پرسپولیس به بیرانوند

به گزارش سایت خبری پرسون، در تمام سال‌های گذشته علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس خوش درخشید و به جز همان مقطعی که حامد لک جانشین او شد، همواره یکی از برترین نفرات پرسپولیس بوده است.

همین موضوع به خودی خود کافی بود تا بسیاری از هواداران پرسپولیس و اهالی فن پرسپولیس و بیرانوند را جدا از هم تصور نکنند و تاکید داشتند هیچ دروازه بانی نمی تواند جای او را بگیرد. اتفاقی که درنهایت رخ داد و پس از انتقال بیرو به تراکتور گروه زیادی از پرسپولیسی‌ها نتوانستند جدایی او را هضم کنند. حتی حضور گندوز به عنوان یک دروازه بان ملی پوش نیز در همان ابتدا نتوانست هواداران را راضی کند. اما هرچه گذشت این دروازه بان الجزایری بیشتر توانست با عملکردش خودش را در ترکیب سرخ‌ها جا بیاندازد و در همان بازی با تراکتور و رویارویی با تراکتور نیز نشان داد که چه توانایی‌های بالایی دارد.

اما اوج کار گندوز شب گذشته و در رویارویی با الاهلی عربستان بود که موفق شد علاوه بر دفع یکی دو موقیعیت خوب گلزنی از ستاره‌های بین المللی این تیم، در دوئلی تک به تک با ریاض محرز با واکنشی فوق العاده پنالتی این بازیکن را مهار کند.

عملکرد خوب گندوز در بازی دیشب باعث شد تا بسیاری از هواداران پرسپولیس با انتشار ویدیوی صحنه مهار پنالتی محرز از سوی گندوز، یک پیغام مشترک را برای علیرضا بیرانوند بفرستند. پیغامی با مضمون «جات هم اصلا خالی نیست ...» که در نوع خود کنایه سنگینی برای گلر سابق سرخ‌ها محسوب می شود.

منبع: تسنیم

765039

سازمان آگهی های پرسون