تشکر رهبر انقلاب از ورزشکاران/ ملت را شاد کردید

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تصویر تشکر رهبر انقلاب از ورزشکاران/ ملت را شاد کردید

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ادامه گزارشی از این دیدار را مشاهده می‌کنید:

درخواست ساره جوانمردی از رهبر انقلاب برای فرزندش

ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران از رهبر انقلاب درخواست انگشتر برای فرزندش کرد.

آرین سلیمی: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم

دارنده مدال طلای تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ در دیدار امروز با رهبر انقلاب گفت: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم؛ با افتخار ایرانی هستم و ایرانی می‌مانم.

تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از ورزشکاران

رهبر انقلاب از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس صمیمانه تشکر کردند.

ایشان خطاب به جمع حاضر فرمودند: امسال بسیار برجسته و خوب بود؛ ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید.

سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

رهبر انقلاب تاکید کردند: یک چیز دیگری که امسال در بازی‌های المپیک محسوس بود، سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی است؛ واقعاً نشان دادند که سیاست‌های دوگانه و مغرضانه در رفتار این‌ها حاکم است.

رهبر معظم انقلاب افزودند: فلان دولت، فلان کشور را محروم می‌کنند به خاطر اینکه فلان جا جنگ راه انداخته؛ اما رژیم صهیونیستی را که هزاران کودک را به قتل رسانده _ در طول حدود یک سال بیش از ۴۱ هزار نفر را به قتل رسانده_ این را از بازی‌ها محروم نمی‌کنند. خب این سیاست دوگانه است، این مغرضانه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند:‌ این همان حرفی‌است که ما همیشه می‌گوییم، بعضی‌ها حمل می‌کنند بر مبالغه؛ مبالغه نیست_ می گویند ورزش سیاسی نیست در حالی که بیشترین اعمال غرض سیاسی را در ورزش اینها می‌کنند و نشان می‌دهند.

«آرمیتا رضایی‌نژاد» به عنوان سرپرست معنوی تیم پارالمپیک ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس حضور داشت.

تقدیر رهبر انقلاب از پافشاری مدال‌آوران ایرانی بر هویت ایرانی و اسلامی

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از این دیدار فرمودند: در ورزش‌های بین‌المللی، آوردگاه‌های جهانی در ورزش فقط قدرت بدنی و مهارت ورزشی نیست که نشان داده می شود. قدرت روحی و اعتماد به نفس ملّت ایران هم به رخ بدخواهان کشیده میشود. این خیلی مهم است. اینکه این دختر عزیز ما مثلاً مدال خودش را اهدا میکند به بچه‌های غزه یا فلسطین این خیلی در دنیا پرمعناست. یا اینکه اسم کاروان را می گذارند خادم‌الرضا مثلاً در این خیلی معنا هست.

ایشان افزودند: حفظ حجاب این خانم های ورزشکار اینکه ورزشکار [مرد] ما، قهرمان ما با زن بیگانه دست نمی دهد وقتی که [او] می خواهد جایزه‌اش را اهداء کند این خیلی پُر معناست این نشان‌دهنده اعتماد به نفس است، این نشان‌دهنده‌ی آن است که ایرانی هویت خودش را ارج می‌نهد برای هویت خودش ارزش قائل است، هویت ملی و هویت اعتقادی و اسلامی.

حضرت آیت‌‎الله خامنه‌ای بیان کردند: این در امسال کاملاً بروز و ظهور داشت، نشان داده شد. پرچم فلسطین را نشان داد، ورزشکار ما می‌آید با رفقایش پرچم فلسطین را نگه می دارند به قول شماها عکس سلفی میگیرد. اینها خیلی باارزش است، این خیلی با اهمیت است من به هیچ وجه از این چیزها آسان عبور نمیکنم من روی تک‌تک اینها تکیه میکنم و معنا میکنم در ذهن خودم و در زبان خودم برای مردم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: شما در میدان ورزش علاوه بر قدرت بدنی، علاوه بر مهارت ورزشی و توانایی‌های جسمی یک توانایی معنوی را هم نشان دادید هویت را هم ارائه کردید. حالا این هویت ایرانی چیست؟‌ این مهم است.

ایشان بیان کردند: تحریف یکی از ابزارهای رائج دنیاست در گذشته و امروز و لابد در آینده. یک ملت را تحریف میکنند، حقیقت عقیده‌ی او ته دل او را جور دیگری به دنیا منعکس میکنند، راه مقابله‌اش چیست؟

رهبر معظم انقلاب افزودند: شما در مقابل چشم میلیون‌ها انسان شاید صدها میلیون که دارند عرصه‌ی المپیک را تماشا میکنند با بوسیدن قرآن، با سجده کردن روی زمین، با تشکر کردن از خدا این حقیقت را منعکس میکنید؛ این هویت را شما منعکس می‌کنید، هویت ملت ایران، اعتماد به نفس میل به عظمت ملی برای کشور خودش است، هویت ملت ایران، پایبندی به عقاید دینی است، پایبندی به اسلام است، پایبندی به اهل‌بیت است، نام مقدس ائمه (علیهم‌السلام) و مقدسات مذهبی در ارائه‌ی شما در المپیک چشم‌نواز است؛ شما مشخص میکنید که هویت ملت ایران چیست. هم هویت دینی را، هم هویت سیاسی را این پشتیبانی شما از فلسطین این یکی از کارهای مهم است.

منبع: تسنیم

765025

سازمان آگهی های پرسون