کاشانی: رئیس شورا امروز محکم ایستاده تا کارمندی حق و حقوق خود را بگیرد

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس شورا امروز محکم ایستاده تا کارمندی حق و حقوق خود را بگیرد. برای افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی حقوق یک کارمند باید استعلام بگیریم و می بینیم بعضاً مدتها زمان می برد.
تصویر کاشانی: رئیس شورا امروز محکم ایستاده تا کارمندی حق و حقوق خود را بگیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حبیب کاشانی در دویست و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: رئیس شورا امروز محکم ایستاده تا کارمندی حق و حقوق خود را بگیرد. برای افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی حقوق یک کارمند باید استعلام بگیریم و می بینیم بعضاً مدتها زمان می برد.

وی افزود: رئیس شورا صبر ایوب را به ارث برده و این نوع رفتار در شأن شهرداری و شورا نیست. کسی نیاز به ۵۰۰ هزار تومان بیشتر دارد و نباید کار او به دلیل این موضوعات عقب بیفتد.

کاشانی با بیان اینکه جوابیه پنج صفحه ای از سوی کمیسیون برنامه و بودجه به تمام درخواست کنندگان تحقیق و تفحص ارسال شده است، یادآور شد: اگر رئیس شورا از رئیس کمیسیون خواسته باید پاسخ دهد. ما می خواهیم تحقیق و تفحص عمومی انجام دهیم و امروز مقابل هم قرار می گیریم. این فضا فضای خوبی نیست و دوستانی که این متن را تهیه کردند می توانستند در جلسه برگزار شده پاسخ دهند تا به نامه نگاری منجر نشود. این رفت و برگشت ها به شورا آسیب می زند.

وی با تأکید بر اینکه خواهش می کنیم در اتاق یکدیگر موارد رفع شود؛ چراکه ادامه این نامه نگاری ها درست نیست، اظهار کرد: رئیس شورا صحبتی کرده و شبانه متنی را علیه او منتشر کرده اند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اربعین امسال اتفاقی برای زائران در یکی از هتل ها افتاد، یادآور شد: فردی به نام جلال اسدی متوجه می شود که در هتل آتش سوزی رخ داده و به دل آتش می زند و ده ها نفر را نجات می دهد و دچار سوختگی ۵۰ درصدی می شود و علت آن را خدمت به امام حسین (ع) دانسته است. این فرد به درجه شهادت نائل شد. از شورای شهر بجنورد درخواست می کنیم خیابانی به نام این شهید نامگذاری شود تا یاد او گرامی داشته شود.

وی با اعلام اینکه معوقات حقوق کارکنان پرداخت شد، تصریح کرد: هرچند دیر اما این رقم پرداخت شد و مالیات هم کسر نشد که جا دارد که از دوستان در شهرداری تقدیر کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

764966

سازمان آگهی های پرسون