لیگ نخبگان فوتبال آسیا

استقلال قدم اول را محکم برداشت

تیم فوتبال استقلال که هم در روزهای اخیر درگیر اتفاقات حاشیه ای تغییر سرمربی و ورزشگاه محل برگزاری دیدار با الغرافه بود، با پیروزی برابر نماینده قطر از این دو بحران به سلامت عبور کرد.
تصویر استقلال قدم اول را محکم برداشت

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور حدود ۹ هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان آبی پوشان تهرانی موفق شدند حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهند. عبدالله یوسف(۵ - گل به خودی)، رامین رضاییان (۸۰) و آرش رضاوند(۸۸) برای استقلال گل زدند.

خلاصه بازی:

دقیقه ۳: توپ و میدان در اختیار استقلال است و انرژی‌های خوبی از بازی می‌رسد.

دقیقه ۵ : گل برای استقلال! ارسال رامین رضاییان با اشتباه دفاع راست الغرافه، عبدالله یوسف همراه شد و این مدافع دروازه خودی را باز می‌کند.

دقیقه ۱۰: یک حرکت خطرناک از سانو و ضربه به سر رضاییان. صحنه طوری بود که بشود به بازیکن الغرافه کارت قرمز داد اما داور به کارت زرد بسنده کرد‌.

دقیقه ۱۲: یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال رخ داد و خوسلو اعتقاد داشت شوتش به دست دفاع استقلال برخورد کرده اما این ادعا توسط داور رد شد.

دقیقه ۲۰: یک اشتباه از دروازه‌بان الغرافه نزدیک بود کار دست این تیم بدهد ولی بلانکو فکر نمی‌کرد توپ به او برسد و نتوانست ضربه خوبی به دروازه بزند.

دقیقه ۲۹: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت‌.

دقیقه ۳۰: هرچقدر از بازی می‌گذرد، چمن بازی بیشتر افت می‌کند!

دقیقه ۴۰: هواداران شعارهایی در جهت حمایت از رضاییان سر می‌دهند. رامین در این بازی هم عملکرد خوبی داشته است.

دقیقه ۴۱: بلانکو یک موقعیت خوب را از دست می‌دهد. می‌شود به این الغرافه بیشتر گل زد.

دقیقه ۴+۴۵: پایان نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود استقلال.

دقیقه ۶۰: به دنبال یک اشتباه از مدافعان الغرافه، توپ به گوستاوو بلانکو رسید ولی مهاجم آرژانتینی با یک شوت ضعیف توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۳ : ارسال زیبای رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به فلاح رساند اما وی ضربه دقیقی به سمت دروازه ان‌دیایه روانه نکرد.

دقیقه ۶۵: شوت رامین رضاییان در دستان ان‌دیایه قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: محمدحسین اسلامی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۷: مهرداد محمدی به جای محمدحسین اسلامی به میدان می‌آید تا پس از چند ماه دوباره برای استقلال بازی کند.

دقیقه ۷۹: گل دوم برای استقلال!!! رامین رضاییان بازی خوب خودش را تکمیل می‌کند و با یه نفوذ از سمت راست و ضربه‌ای خوب، ان‌دیایه را مغلوب می‌کند.

دقیقه ۸۸:گل سوم برای استقلال! آرش رضاوند به سرعت گلزنی می‌کند. نفوذ از جلالی و پاس کاتبکی که رضاوند آن را با ضربه‌ای آرام به تور دروازه می‌چسباند. رضاوند بعد از گلزنی چندان خوشحالی نکرد‌.

764931

سازمان آگهی های پرسون