جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴

ایران ۷_ ونزوئلا ۱/ یاران شمسایی گام اول را محکم برداشتند

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل ونزوئلا به پیروزی پرگل ۷ بر ۱رسید.
تصویر ایران ۷_ ونزوئلا ۱/ یاران شمسایی گام اول را محکم برداشتند

به گزارش سایت خبری پرسون، ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان مقابل ونزوئلا به پیروزی پرگلی دست یافت.

وحید شمسایی برای این بازی سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مسلم اولاد قباد، حسین طیبی را در ترکیب ابتدایی قرار داده بود. در ۵ دقیقه ابتدایی برتری تا حدودی از آن ونزوئلا بود اما کم کم بازیکنان ایران زمین و بازی را تصاحب کرده و توسط سعید احمد عباسی به گل رسیدند اما این گل با کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

در ادامه بازی زیبا و نمایش شناور ایران گل های قشنگی توسط مهدی کریمی(۲) سالار آقاپور و بهروز عظیمی در پی داشت هر چند گلی که در دقیقه ۱۵ وارد دروازه ایران شد نیز با اشتباهات فردی رقم خورد.

در این نیمه محمدرضا سنگ سفیدی با کارت زرد داور جریمه شد. در کل نمایش ایران در نیمه اول بازی خوب بود و فوتسال دوستان از بازی تیم ملی رضایت داشتند.

در نیمه دوم این بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با اعتماد به نفس بیشتری کار خود را دنبال کرد ضمن اینکه مسعود محمدی در این نیمه دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت. شاگردان وحید شمسایی که متوجه ضعف دروازه بان حریف از شوت های کنار زمین شده بودند در این نیمه ابتدا توسط شوت سرکش سالار آقاپور به گل پنجم رسیدند و دقایقی بعد از زاویه دیگر کنار زمین توسط امیرحسین داوودی به گل ششم خود رسیدند.

بهروز عظیمی در ادامه دبل کرد و باز هم با شوتی از زاویه با پای چپ، تیم ملی ایران را به گل هفتم رساند تا بازی نیز با همین نتیجه ۷ بر یک به پایان برود.

تیم ملی فوتسال ایران با این پیروزی پرگل قدم اول در جام جهانی را با قدرت برداشت تا برای بازی های سخت تر خود در دیدارهای پیش رو آماده تر شود.

منبع: پرسون

764897

سازمان آگهی های پرسون