۲ پزشک متخلف در اصفهان را به دلیل اخذ سکه طلا و دریافت وجه اضافی از بیمار محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت تعزیرات ۲ پزشک متخلف در اصفهان را به دلیل اخذ سکه طلا و دریافت وجه اضافی از بیمار به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
تصویر ۲ پزشک متخلف در اصفهان را به دلیل اخذ سکه طلا و دریافت وجه اضافی از بیمار محکوم شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار داشت: پرونده دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های مصوب وزارت بهداشت یک پزشک جراح ارتوپد متخلف به ارزش 9 میلیارد و 890 میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شکایت شاکی پیرامون هزینه مازاد بر تعرفه اعلامی و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش ریالی تخلف محکوم کرد و جریمه وصول شد.

به گفته مختاری، با گزارش کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شکایت شاکی نسبت به گرفتن سکه طلا به درخواست پزشک معالج برای عمل جراحی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محکومیت پزشک متخلف بابت دریافت وجه اضافی

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان ادامه داد: همچنین پرونده دریافت وجه اضافی پزشک متخلف از بیمار به ارزش 2 میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت و درمان تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی شکایت شاکی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و با احراز تخلف علاوه بر پرداخت 2 میلیارد ریال در حق شاکی بابت اضافه دریافتی، پزشک متخلف را به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد و جریمه وصول شد.

مختاری خاطرنشان کرد: با گزارش کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی در بررسی شکایت بیمار پرونده پیرامون پرداخت وجه اضافه بر تعرفه قانونی این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: فارس

764491

سازمان آگهی های پرسون