وزرای دولت سیزدهم؛ از حکم حبس تا آزادی با وثیقه!

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت مرحوم ابراهیم رییسی بر سر پرونده چای دبش احضار و تحقیقات مقدماتی درباره او انجام شده و به قید وثیقه آزاد است.
تصویر وزرای دولت سیزدهم؛ از حکم حبس تا آزادی با وثیقه!

به گزارش سایت خبری پرسون، نگارا! نگاهی که جز نوش لعلت، دل زخم خورده دوایی ندارد/بیا تا نمردم به فکر دوا باش/ به فکر علاج دل بی‌نوا باش/کریما، رحیما، رئوفا، عطوفا، بهارا، نگارا، بیا جان مولا، بیا جان زهرا، بیا جان زینب، بیا جان سقا».

اینها آخرین جملات سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت مرحوم ابراهیم رییسی در پایان نطق دفاعیه در جلسه مجلس در دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ است و به قصد تاثیر بر رای نمایندگان تا وزیر بماند و البته اثر نکرد و خلعت وزارت را که با ۲۰۵ رای بر او پوشانده بودند از قامت او درآوردند و حالا تنها ۱۶ ماه بعد به گفته سخن‌گوی قوه قضاییه بر سر پرونده چای دبش احضار و تحقیقات مقدماتی درباره او انجام شده و به قید وثیقه آزاد است.

حال این سوال پیش آمده که نقش او در پرونده چای دبش چه بوده؟ طبعا چون حکم قطعی صادر نشده نمی توان قضاوت کرد و امیدواریم نهایتا تبرئه شود ولی اگر علیرضا بیگی نماینده تبریز آن موارد را مطرح نکرده و برکنار نشده بود آیا ماندن او به نفع او و دولت آقای رییسی و مملکت بود؟ تصور کنید افشاگری خودرو نبود. طبعا این اتفاق نمی افتاد و همین نشان می دهد به جای اصرار بر به کارگیری افرادی به صرف ظاهر یا سابقه مذهبی باید امکان ورود نمایندگان واقعی مردم به مجلس را فراهم کنیم.

امیدواریم آقای سخن‌گوی قوه قضاییه اعلام کند همان گونه که رییس جمهور سابق گفته بود پاک و شفاف است اما اگر مشخص شد مثل چای دبش تیره بوده تو را به خدا این بساط ظاهر سازی را جمع کنند. چون آدم گاهی از خود می‌پرسد آخر اینها دیگر کی هستند؟!/

منبع: عصرایران

764229

سازمان آگهی های پرسون