قتل زن سالمند در دولت‌آباد شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مردی که با انگیزه سرقت از زن سالخورده‌ای مرتکب قتل وی شده بود لحظاتی پس از ارتکاب قتل در دولت آباد شهرری دستگیر شد.

تصویر قتل زن سالمند در دولت‌آباد شهرری

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: روز جاری ماموران کلانتری دولت آباد به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک و متهم را تحت مراقبتهای پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: این مرد به محض مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب ‌عملیات مهار متهم آغاز و ماموران کلانتری دولت آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز این مرد مشکوک را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم سارق است زیرا تعدادی طلای مسروقه از متهم کشف شد.

طرهانی گفت: همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله دیگر از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مال باخته تحقیق کنند ولی متهم که منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود در نهایت به سرقت از منزل زن سالخورده ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران به محل سرقت مراجعه کردند، اظهار داشت: با حضور پلیس در محل ماموران با جسد زن سالخورده مواجه و متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند صاحب خانه، وی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: فرد دستگیر شده در اعترافات خود عنوان کرد که کلید گاوصندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار گرفته و با قصد سرقت وارد منزل مقتول شده است.

طرهانی یادآور شد: جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد و دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کارپلیس قرارگرفته است.

منبع: ایرنا

764175

سازمان آگهی های پرسون