فسخ اسدبیگی با پرسپولیس بهم خورد!

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که سینا اسدبیگی برای جدایی به تعامل رسیده بود، با ارائه پیشنهادی باعث عقب‌نشینی او شد.
تصویر فسخ اسدبیگی با پرسپولیس بهم خورد!

به گزارش سایت خبری پرسون، سینا اسدبیگی که پیش از این مدعی شده بود به واسطه قراردادش قصدی برای جدایی از پرسپولیس ندارد، در ادامه با توجه به شرایط این تیم و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد، برای پایان همکاری به توافق رسید.

به نقل از ورزش سه، در شرایطی که او مدیربرنامه خود را امروز راهی باشگاه کرده بود تا در مذاکره برای فسخ قرارداد به نتیجه برسد، در نهایت پیشنهادی که مدیریت برخلاف ادعای اولیه به وی دادند، از این موضوع عقب‌نشینی کرد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این دو موضوع تمدید قرارداد دو ساله و انتقال قرضی و همچنین پرداخت تمامی مطالبات او را برای انجام مراحل فسخ پیش روی سینا اسدبیگی قرار داده بود.

با این حال امروز به وی پیشنهاد شد که توافق‌نامه را امضا کرده و دریافتی‌اش را بعدا دریافت کند! این موضوع که برخلاف پیشنهاد قبلی بود باعث شد تا سینا اسدبیگی آن را نپذیرد و مدعی شود وقتی در چنین شرایط و بازه کنونی که انتخاب زیادی برای وی باقی نمانده باید بیرون بماند، قبول چنین درخواستی نیز حرفه‌ای نیست و از توافق خود برای فسخ قرارداد کنار کشید.

باید دید مدیران پرسپولیس که در انتظار فسخ قرارداد این بازیکن و ثبت قرارداد سعید مهری برای قرار دادن نام این بازیکن در لیست آسیایی خود هستند، چه تدبیری را در ادامه در نظر خواهند گرفت.

منبع: ورزش سه

764124

سازمان آگهی های پرسون