شوک تازه به پرسپولیس با جدایی یک بازیکن

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها طی ساعات اخیر بیشتر درگیر اخبار مربوط به جذب لوکاس و همچنین سعید مهری هستند، یک بازیکن جوان از این تیم جدا شد.
تصویر شوک تازه به پرسپولیس با جدایی یک بازیکن

به گزارش سایت خبری پرسون، میلاد سورگی، هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس که فصل گذشته توسط یحیی گل‌محمدی فرصت بازی در این تیم را به دست آورده بود و به عنوان پدیده جدید سرخ‌ها شناخته می‌شد، قراردادش را در توافق دو طرفه با این باشگاه فسخ کرد.

هافبک پرسپولیس که از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز گمانه‌زنی زیادی درباره جدایی‌اش شکل گرفته بود، در نهایت با حضور در باشگاه و مذاکره در خصوص فسخ دو طرفه، از جمع سرخپوشان جدا شد و باید دید در فصل جدید چه تیمی را برای آینده‌اش انتخاب خواهد کرد.

سورگی درباره این موضوع گفت: برای من افتخار بزرگی بود که در این سن به پیراهن پرسپولیس رسیدم. لحظات شیرینی داشتم و مطمئناً بیش از این تلاش خواهم کرد تا روزی با شرایط خیلی بهتری پرسپولیس خواهان من باشد و مسلماً آن زمان هم با افتخار این دعوت را قبول خواهم کرد.

سورگی سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس محسوب می‌شد و با توجه به ترافیک خط میانی این تیم و فرصت زیادی که قطعاً در این شرایط به وی نمی‌رسید، ترجیح داد سرنوشت جدیدی را انتخاب کند.

منبع: ورزش سه

764018

سازمان آگهی های پرسون