رضایت اسطوره اینتر از خرید طارمی

کریستین ویری،‌ ستاره سابق اینتر معتقد است اینتر پنجره نقل‌ و انتقالاتی خوبی را با جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلنسکی پشت سر گذاشت.
تصویر رضایت اسطوره اینتر از خرید طارمی

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستین ویری ، اسطوره باشگاه اینتر اعتقاد دارد مدیران تیم عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته و کاملا منطقی‌ عمل کردند؛ چرا که نراتزوری نیازی به خرید بیشتر از چهار بازیکن نداشته است.

ویری در این خصوص گفت: "تابستان فصل گذشته شاهد جدایی ۱۲ بازیکن و جایگزینی آنها با ۱۲ بازیکن جدید بودیم. این برای تیم‌های مدعی همچون اینتر خوب نیست و نشانی از ثبات ندارد.

در این فصل اما تنها چهار بازیکن به خدمت گرفتیم که من فکر می‌کنم تنها دو مورد از آن‌ها یعنی مهدی طارمی و پیوتر زیلنسکی نیز برای اینتر کافی بودند. خوشبختانه بازیکنانی که از تیم جدا شدند نیز اکثراً جزو نیمکت‌نشینان فصل قبل بودند."

او درخصوص مقایسه عملکرد نقل و انتقالاتی اینتر و یوونتوس اضافه کرد: "طبیعتا تیمی که فصل موفقی را پشت سر نگذاشته است، نیاز بیشتری به تغیر و تحول دارد.

یوونتوس باید پوست‌اندازی می‌کرد و تیاگو موتا این کار را با جذب نفرات جوان به خوبی پیش برده است. او مربی‌ جوان و باهوشی است و حس می‌کنم در یوونتوس موفق خواهد بود."

منبع: ورزش سه

763999

سازمان آگهی های پرسون