اینزاگی توضیح می‌دهد؛ چرا طارمی را به ترکیب اضافه کردم!

اینتر مقابل مونتسا با تساوی ۱-۱ متوقف شد و سرمربی این تیم از نتیجه بازی ابراز نارضایتی کرد.
تصویر اینزاگی توضیح می‌دهد؛ چرا طارمی را به ترکیب اضافه کردم!

به گزارش سایت خبری پرسون، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل مونتسا در دیداری خارج از خانه از نتیجه بازی ابراز نارضایتی کرد. این دیدار با توجه به دیدارهای مهم پیش رو، مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و دربی حساس مقابل میلان، آسان به نظر می‌رسید اما اینتر نتوانست در این بازی قاطعانه عمل کند و ۳ امتیاز را از آن خود کند.

مونتسا با گل دنی موتا ابتدا پیش افتاد اما دنزل دامفرایس توانست با پاس کارلوس آگوستو بازی را برای اینتر به تساوی بکشاند.

اینزاگی در مصاحبه پس از بازی گفت: «۲۰ دقیقه اول بسیار خوب بود، ما فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و باید در همان زمان قفل بازی را می‌شکستیم. شبیه به فصل گذشته بود، اما این بار نتوانستیم زودتر گل بزنیم. در حرکت دادن توپ کند بودیم، کیفیت کافی در پاس‌های نهایی نداشتیم و شاید باید به جای پاس دادن، شوت می‌زدیم. مونتسا خیلی عمیق دفاع کرد و ما باید بهتر عمل می‌کردیم تا بازی را به نفع خود پیش ببریم.»

وی همچنین درباره گل دریافتی از مونتسا اظهار داشت: «یک پرش عالی از دنی موتا بود و خوشبختانه ما توانستیم به بازی برگردیم و حتی فرصت پیروزی داشتیم. خیلی ناراحتیم اما باید رو به جلو حرکت کنیم.»

این تساوی دومین تساوی خارج از خانه این فصل اینتر بود. سرمربی نراتزوری در ادامه افزود: «تیم به شیوه‌ای که می‌خواستیم بازی کرد، اما مونتسا تسلیم نشد و در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت.»

در دقایقی از بازی، اینتر با ترکیب سه مهاجم شامل مارکو آرناتوویچ، مهدی طارمی و خواکین کوریا بازی کرد. اینزاگی درباره این تاکتیک گفت: «ما این روش را در ۲۵ دقیقه آخر بازی مقابل جنوا و ۲۰ دقیقه پایانی این بازی به کار بردیم. در طول تعطیلات ملی تنها کوریا بود که با ما تمرین کرد. بازی مقابل تیم‌هایی که این‌گونه دفاع می‌کنند، برای مهاجمان آسان نیست.»

اینزاگی درباره وضعیت فدریکو دی‌مارکو، ملی‌پوش ایتالیایی که در دقایق پایانی دچار مشکل شد، اظهار داشت: «دی‌مارکو در انتهای بازی خسته بود و به نظر می‌رسد که فقط گرفتگی عضلات بوده است. امیدوارم مشکل جدی نباشد.»

منبع: ایسنا

764823

سازمان آگهی های پرسون