وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

پیشران توسعه کشور جامعه و انسان سالم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشران توسعه کشور را جامعه و انسان سالم دانست و تاکید کرد: جامعه سالم جامعه ای است که به لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی باید از شرایط سالمی برخوردار باشد و ما امروز این نعمت را قدر می‌نهیم.

تصویر پیشران توسعه کشور جامعه و انسان سالم است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا ظفرقندی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان که با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی های بزرگی را نشان داده و به مردم خدمات ارزنده ارائه کرده است.

وی افزود: همچنان که مرحوم شریعتی می‌گفت هیچ کس نمی تواند به جای دماوند بگوید بلندترین و سرافرازترین کوه ایران، قله الوند است چرا که دماوند، خودش سرافراز و سر بلند است بنابراین افتخارآفرینی و سرافرازی جامعه پزشکی ایران نیز برای همه محرز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جانفشانی ها و رشادت های داوطلبانه جامعه پزشکی و کادر سلامت در ۸ سال دفاع مقدس و ایام همه گیری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی در دفاع مقدس شهدایی را تقدیم ملت قهرمان ایران کرد و با روحیه فداکارانه و ایثارگرانه در سخت ترین شرایط به عشق مردم و کشور، ایستاده و مانده اند.

ظفرقندی به مبارزه جهادگونه کادر سلامت و جامعه پزشکی در زمان شیوع و گسترش اپیدمی کرونا در کشور اشاره و تاکید کرد: در زمان کرونا نیز جامعه پزشکی تا پای جان برای تامین سلامت مردم ایستاد؛ اعتقاد داریم شرف و افتخار در وجود جامعه پزشکی است و مردم ایران همواره قدردان آنان بوده و هستند.

منبع: ایرنا

763865

سازمان آگهی های پرسون