وقت درخشش است!

رویداد ۲۰۲۴ اپل فردا برگزار می‌شود

در رویداد بزرگ اپل باید منتظر دیدن تلفن‌های همراه هوشمند، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدید باشیم و چیزی تا فرارسیدن این لحظه نمانده است.
تصویر رویداد ۲۰۲۴ اپل فردا برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، برای طرفداران اپل، بزرگترین روز فناوری سال در راه است و آن رویداد معرفی آیفون ۱۶ اپل است. این رویداد در روز ۹ سپتامبر در ساعت ۱۳ به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۹ شهریور ۲۰:۳۰ به وقت ایران) در کوپرتینو(Cupertino)، کالیفرنیا برگزار می‌شود و می‌توانید آن را به صورت زنده در یوتیوب یا وب‌سایت این شرکت تماشا کنید.

مهم‌ترین خبری که از رویداد «وقت درخشش است»(It's Glowtime ) اپل انتظار داریم، سری آیفون‌های ۱۶ است. همچنین نمایش یک یا دو ساعت اپل جدید پیش‌بینی می‌شود که حتی ممکن است به سه مورد هم برسد اگر اپل یک SE جدید را به نمایش بگذارد.

فراتر از آن، شایعاتی در مورد به روز رسانی ایرپادهای استاندارد اپل به گوش می‌رسد. و اگر در مورد مک‌های جدید M۴، هوم پاد، آی‌پد مینی یا حتی آیفون SE جدید می‌خواهید بدانید باید گفت که برخی از آنها ممکن است اواخر امسال به نمایش درآیند، در حالی که برخی دیگر احتمالا تا سال ۲۰۲۵ یا بعد از آن، پرده‌برداری نمی‌شوند. با این وجود تا فرا رسیدن زمان رونمایی همه چیز حدس و گمان محض است.

احتمالاً چهار مدل جدید در این رویداد معرفی خواهند شد که مشابه آنچه اپل در سال گذشته انجام داد، است. به گفته مارک گورمن تحلیلگر این صنعت، ظاهرا گوشی‌های جدید شرکت اپل «آیفون ۱۶»، «آیفون ۱۶ پلاس»، «آیفون ۱۶ پرو» و «آیفون ‌۱۶ پرو مکس» نام خواهند داشت. این دقیقاً همان نامگذاری است که سال گذشته برای سری آیفون‌های ۱۵ اتفاق افتاد، بنابراین به نظر می‌رسد که شایعات اپل در مورد استفاده از اسم «آیفون اولترا» درست نباشد.

رویدادهای اپل از سال ۲۰۱۶ شامل معرفی ساعت هوشمند اپل یا همان «اپل واچ» نیز می‌شود. به نظر می‌رسد امسال نیز تفاوتی ایجاد نشود. در واقع، امسال سال بزرگی برای «اپل واچ» خواهد بود.

ما به دهمین سالگرد تولد این گجت نزدیک می‌شویم، بنابراین شایعات ضد و نقیضی در مورد اینکه محصول بعدی اپل واچ «سری ۱۰» نام خواهد داشت یا «سری X» وجود دارد.

احتمالاً دو «اپل واچ» جدید در این رویداد رونمایی خواهند شد که کدهای N۲۱۷ و N۲۱۸ دارند. ممکن است یکی از این اپل واچ‌ها مدل «اولترا ۳» باشد، اگرچه مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید این ساعت هوشمند پیشرفته این بار طراحی مجدد بزرگی نخواهد داشت و احتمالاً یک به‌روزرسانی تکراری خواهد بود.

گزارش شده است که اپل در حال آماده سازی دو نوع جدید از هدفون استاندارد خود است. «ایرپاد ۴» می‌تواند هم یک مدل پایه و هم یک نسخه متوسط ‌داشته باشد که جایگزین «ایرپاد ۲» و «ایرپاد ۳» می‌شود.

خبر مهم در اینجا این است که هر دو نسخه «ایرپاد ۴» احتمالاً به یک درگاه USB-C مجهز می‌شوند تا با آیفون و نسل دوم «ایرپاد پرو» همگام باشند.

رویداد معرفی آیفون معمولاً یک شگفتانه لحظه آخری ندارد، اما در این رویداد احتمالا یک قطعه سخت افزاری وجود خواهد داشت که می‌تواند غافلگیرکننده باشد. شایعه شده است که اپل در حال آماده‌سازی طراحی مجدد بزرگ مک مینی(Mac mini) است.

اپل پیش از این در رویداد توسعه دهندگان خود جزئیات هر سه سیستم عامل را توضیح داده است، اما رویداد آینده آیفون زمان خوبی برای اعلام تاریخ عرضه رسمی آنها خواهد بود.

منبع: ایسنا

763789

سازمان آگهی های پرسون