عاملان ایجاد درگیری در تهران دستگیر شدند

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری دو نفر به اتهام نزاع و درگیری در منطقه یافت آباد خبر داد.

تصویر عاملان ایجاد درگیری در تهران دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ اکبر موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس تهران چندی پیش خبری را در خصوص درگیری دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه یافت آباد تهران دریافت کرده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدندذ.

وی با بیان اینکه تا پیش از حضور ماموران در محل دو نفر متواری شده بودند، گفت: در همین راستا شناسایی متهمان در دستورکار قرار گرفت و در نهایت ماموران اقدام به شناسایی مشخصات و هویت این افراد کرده و هر دو متهم را تحت کنترل قرار دادند.

موسمی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهمان، گفت: با هماهنگی انجام شده، ماموران با انجام دو عملیات همزمان به مخفیگاه متهمان در منطقه یافت آباد تهران رفته و هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. دو متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی مبنی بر نزاع و درگیری با هدف قدرتنمایی معترف شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

763670

سازمان آگهی های پرسون