استاندار اصفهان با اعضای تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد

در جریان حضور اعضای تیم ملی فوتبال ایران در اصفهان، استاندار اصفهان با بازیکنان، کادر فنی و مسوولان تیم ملی دیدار و از تلاش‌های ارزنده آنان قدردانی کرد.
تصویر استاندار اصفهان با اعضای تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی فوتبال اظهار کرد: تیم ملی یک افتخار در امتداد تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی مانند قطاری در حال حرکت که ایستگاه‌های مختلفی دارد، ادامه داد: این قطار به‌صورت مستمر در حال حرکت است و در ایستگاه‌های مختلف یک‌سری افراد پیاده می‌شوند و یک‌سری افراد سوار می‌شوند و حضور در این تیم افتخاری بزرگ است.

مرتضوی عنوان کرد: فوتبال ورزش پرطرف‌داری است و هر حرکت شما در جامعه باعث شادی می‌شود و این یک افتخار است و همه ما باید تلاش کنیم از این فرصتی که خداوند متعال به ما عنایت کرده نهایت استفاده را ببریم و به این افتخار ملی بیفزاییم.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به نگاه و انسجام ملی در راستای موفقیت تیم ملی خاطرنشان کرد: یک جامعه در کنار تیم ملی قرار دارند ازاین‌رو بعضی‌اوقات ممکن است مردم به‌خاطر نتیجه مسابقه، کدورتی پیدا کنند اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد.

وی افزود: وقتی که مردم از نحوه عملکرد بازیکنان گلایه می‌کنند باید به آنها به این دید نگاه کرد که هواداران و تک‌تک افراد جامعه نیز عضوی از اعضای تیم ملی هستند، در این شرایط می‌طلبد تحمل و صبر خود را بالا ببریم و با این رویکرد تحلیل کنیم که عضوی دلسوز از نحوه عملکرد ما انتقاد می‌کند و این انتقاد سازنده خواهد بود.

مرتضوی اضافه کرد: بابت تمام تلاش‌های تیم ملی کشور عزیزمان صمیمانه قدردانتان هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان هستید خاطرات خوشی برای شما رقم بخورد.

مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی با قدردانی از استاندار اصفهان، گفت: هم‌افزایی بسیار خوبی که در سطح استان بوجود آمد، نتیجه‌اش میزبانی از تیم ملی در نخستین بازی در رقابتهای انتخابی جام جهانی بود.

وی افزود: کشوری مانند قطر وقتی می‌بیند نمی‌تواند در جام جهانی حاضر شود، میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا با میزبانی از این مسابقات فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند اما تیم ملی ایران با شایستگی به جام جهانی صعود می‌کند.

نبی گفت: تیم ملی ایران اکنون در رده‌بندی فیفا تیم بیستم دنیاست و فوتبال ساحلی تیم ششم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی اضافه کرد: تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم دنیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم بهترین تیم آسیاست. فدراسیون فوتبال ١٨ رده ملی دارد که بر اساس تقویم بین‌المللی در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پرتعداد در فوتبال ایران اظهار کرد: اگر تعداد تماشاگرانی که در هفته مسابقات فوتبال را با حضور در ورزشگاه‌ها و از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند میانگین بگیرید متوجه علاقه‌مندی مردم به فوتبال می‌شوید و این علاقه‌مندی با هیچ رشته دیگری قابل‌قیاس نیست.

منبع: استانداری

763612

سازمان آگهی های پرسون