جزئیات به قتل رسیدن هولناک قهرمان بوکس

جزئیات جدیدی از قتل هولناک قهرمان بوکس منتشر شده است که حاکی از همکاری ۲ زن برای وقوع این حادثه تلخ و ناگوار است.
تصویر جزئیات به قتل رسیدن هولناک قهرمان بوکس

به گزارش سایت خبری پرسون، عیسی گل‌محمدی، پیشکسوت نامدار بوکس ایران و متولد میانه، در سن ۴۲ سالگی در باغ شخصی اش در رباط کریم به قتل رسید.

وی سالیان متمادی مسئولیت‌های مهمی را در ورزش بوکس کشور بر عهده داشت؛ از جمله ریاست هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون و سرپرستی تیم ملی امید.

گل‌محمدی که ساکن محله رباط کریم بود، با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری به دنیای بوکس وارد شد و در مدت زمان کوتاهی به یکی از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی تبدیل شد. موفقیت‌های پی در پی او در عرصه بوکس، نشان از استعداد و تلاش بی‌وقفه وی داشت.

این مربی برجسته که سکان هدایت تیم پیوند ساپکو را بر عهده داشت، موفق شد با این تیم در چندین دوره متوالی قهرمان لیگ بوکس کشور شود. سوابق درخشان وی در عرصه مربیگری و مدیریتی، نشان از تعهد و دلسوزی او نسبت به ورزش بوکس ایران داشت.

عیسی گل محمدی چگونه به قتل رسید؟

سرایدار و باغبان یکی از باغ های رباط کریم شبانه با پلیس تماس گرفت و خبر جنایت خونینی را به ماموران پلیس داد، خیلی زود گشت ویژه پلیس در محل جنایت حضور یافتند و با جسد غرق در خون عیسی گل محمدی روبرو شدند.

بلافاصله بازپرس کشیک قتل خودش را به باغ شخصی مقتول رساند و در نخستین گام دستور داد جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شود.

باغبان که تنها شاهد این جنایت خونین است در اظهاراتش مدعی شد که ۲ زن جوان پس از درگیری با سخنگوی فدراسیون بوکس او را به رگبار بسته و با پای پیاده از محل جنایت گریختند.

طبق گفته محمدرضا گل‌محمدی، فرزند مرحوم، این حادثه با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو همراه بوده است. در حال حاضر، نیروهای انتظامی در حال بررسی جوانب مختلف این پرونده هستند تا انگیزه و عوامل اصلی این جنایت هولناک مشخص شود.

عیسی گل‌محمدی سوابق درخشانی در عرصه بوکس داشت. او علاوه بر قهرمانی، مسئولیت‌های مهمی از جمله سرپرستی تیم امید کشورمان، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون بوکس و سخنگویی این فدراسیون را بر عهده داشت. همچنین، وی ریاست هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را نیز عهده‌دار بود.

سرهنگ تیمور کلانتری با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: این حادثه که بامداد شب گذشته رخ داده است به پلیس گزارش می شود، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۶ وهن آباد رباط کریم در محل حاضر شده و به بررسی علت آن می پردازند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص می شود در باغی متلعق به یک ورزشکار سرشناس،۲ زن مسلح در جریان جر و بحث و درگیری با فرد ورزشکار، او را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره متواری بودن عاملین قتل تصریح کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی این قتل را آغاز کرده و به سرنخ هایی رسیدند که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: مشرق

753493

سازمان آگهی های پرسون