سرمربی قرقیزستان:

می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌.

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان اظهار داشت می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌. ما هم تلاش می‌کنیم فردا بهترین خود را نشان بدهیم. اطلاعات زیادی هم از ایران داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم.
تصویر می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ماکسیم لیسیتسین در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران در هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: فردا بازی مهمی است و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درمورد آنالیزش از بازی با ایران و انتظار خود از دیدار با تیم ملی کشورمان گفت: می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌. ما هم تلاش می‌کنیم فردا بهترین خود را نشان بدهیم. اطلاعات زیادی هم از ایران داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی قرقیزستان در خصوص اینکه مقابل ایران دفاع می‌کنند یا حمله، گفت: می‌دانیم ایران بازیکنان لژیونر خوبی دارد. خودمان را برای این مسابقه آماده کرده‌ایم و مطمئن باشید بهترین عملکرد را به نمایش خواهیم گذاشت‌.

لیسیتسین در پاسخ به اینکه آیا تیمش بازیکنان لژیونر دارد، گفت: ما بازیکناندخراجی زیادی داریم که در خارج از قرقیزستان بازی می‌کنند. تلفیقی از بازیکنان باتجربه را در کنار نفرات جوان در اختیار داریم که دنبال کسب تجربه هستند.

وی درمورد تصور خود از جو ورزشگاه فولادشهر اصفهان در بازی فردا توضیح داد:

می دانیم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند اما بازیکنانم را از لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده این جو کرده‌ایم تا در جو پرشور ورزشگاه خودشان را کنترل کنند.

والری کیچین، بازیکن تیم ملی قرقیزستان هم گفت: بازی سختی داریم اما برای این مسابقه آماده هستیم.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به پیشرفت فوتبال قرقیزستان آیا در این دوره به دنبال صعود به جام جهانی هستند یا اینکه این هدف را در سال‌های بعدی دنبال می‌کنند، توضیح داد: همه می دانید در چنین رویدادی هستیم. شاید تجربه‌مان از تیم‌های دیگر کمتر باشد اما هر بازی تجربه خوبی به همراه دارد و باید در تلاش باشیم به جام جهانی صعود کنیم.

مدافع تیم ملی قرقیزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در لیگ روسیه آیا شناختی از سردار آزمون برای مهار این بازیکن دارد، عنوان کرد: مقابل آزمون بازی‌های متعددی داشتیم اما شرایط تغییر می‌کند و تغییرات ایجاد ‌می‌شود‌ ایران ستارگان متعددی دارد که باید آنها را کنترل کرد.

753484

سازمان آگهی های پرسون