ادعای عجیب ترامپ درمورد انتخابات ۲۰۲۰

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، کاملا محق بوده است!
تصویر ادعای عجیب ترامپ درمورد انتخابات ۲۰۲۰

به گزارش سایت خبری پرسون، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا که به تلاش برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور متهم است، می‌گوید که برای مداخله در انتخابات آن سال، «کاملا محق» بوده است.

ترامپ در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز گفت: کجا شنیده‌اید کسی را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری‌ای متهم کنند که برای آن (مداخله) کاملاً محق بوده است؟

کیفرخواستی صادرشده علیه ترامپ، او را به فریب دادن مردم و تلاش برای جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن در کنگره و همچنین محروم کردن رای‌دهندگان از حق انتخابات عادلانه متهم کرده است. او ماه گذشته با کیفرخواست اصلاح‌شده فدرال با اتهام تلاش غیر قانونی برای برگرداندن نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا روبه‌رو شد.

حامیان ترامپ در پی ادعای وی مبنی بر پیروزی در انتخابات، ششم ژانویه ۲۰۲۱ در تلاشی ناموفق برای جلوگیری از تایید پیروزی بایدن در کنگره آمریکا، به ساختمان این نهاد یورش بردند.

ترامپ در ایالت جورجیا نیز به تخلفاتی مشابه و همچنین «زدوبند» با اعضای گروه‌های جرایم سازمان‌یافته متهم شده است؛ این اتهام در صورت اثبات، بالغ بر ۲۰ سال زندان در پی دارد.

رئیس جمهور سابق آمریکا که هم‌اکنون نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهور ۲۰۲۴ این کشور نیز محسوب می‌شود، به این موضوع اشاره نکرده است که در صورت پیروزی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پنجم نوامبر، آیا نتیجه انتخابات را بدون قیدوشرط خواهد پذیرفت یا خیر!

ستاد انتخاباتی هریس در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ در فاکس‌نیوز اعلام کرد که اظهارات قلبی و فعلی ترامپ به وضوح نشان داد که او خود را بالاتر از قانون می‌داند. ترامپ حالا مدعی است که برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ کاملاً محق بوده است. قطعاً اینطور نیست.

منبع: مهر

753370

سازمان آگهی های پرسون