پوتین به مغولستان سفر کرد

ولادیمیر پوتین در جریان سفر به مغولستان با «اوخناگین خورلسوخ»، رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر توسعه روابط روسیه با این کشور آسیایی تاکید کرد.
تصویر پوتین به مغولستان سفر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه در یک سفر رسمی وارد مغولستان شد و توسط گارد افتخار این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین هم‌چنین امروز سه‌شنبه پیش از آغاز گفت‌وگو با همتای مغولستانی، طی مراسمی در «اولان‌باتور» پایتخت مغولستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت و سرود ملی روسیه نیز نواخته شد.

به نقل از ایسنا پوتین در دیدار با همتای خود گفته است: «روابط بین روسیه و مغولستان در همه جهات در حال توسعه است و هم‌چنین اقدامات موثری در حوزه بشردوستانه در حال انجام می‌باشد.»

رئیس‌جمهور روسیه هم‌چنین بر اقدامات موثر در زمینه‌های بشردوستانه، به ویژه در زمینه آموزش تاکید کرد و گفت: «امروز در مسیر کار خود، مطمئنا به مسئله همکاری‌ها در حوزه اقتصاد باز خواهیم گشت.»

رئیس‌جمهور مغولستان نیز به نوبه خود از پوتین برای این سفر تشکر کرد؛ سفری که در سالی برگزار می‌شود که ۲ کشور چندین سالگرد را به طور همزمان جشن می‌گیرند و از جمله آنها می‌توان به هشتادمین سالگرد پیروزی مشترک در نبرد «رودخانه خلخین گل» و پنجاهمین سالگرد تاسیس شهر «اردنت» اشاره کرد.

منبع: ایرنا

753359

سازمان آگهی های پرسون