خداحافظی سوارس با تیم ملی اروگوئه

ستاره کهنه‌کار خط حمله تیم ملی فوتبال اروگوئه اعلام کرد که به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان می‌دهد.
تصویر خداحافظی سوارس با تیم ملی اروگوئه

به گزارش سایت خبری پرسون، لوئیس سوارس مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه اعلام کرد که شنبه هفته پیش رو مقابل پاراگوئه آخرین بازی ملی‌اش را انجام خواهد داد.

اروگوئه ساعت 3 بامداد روز شنبه در هفتمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2026، در ورزشگاه سنتناریوی شهر مونته‌ویدئو میزبان پاراگوئه خواهد بود و سوارس 37 ساله در این مسابقه برای آخرین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن خواهد کرد.

مهاجم تیم اینترمیامی که برترین گلزن تاریخ تیم ملی اروگوئه است (با 69 گل) در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود در یک نشست خبری به خبرنگاران، گفت: گفتنش برای من سخت است اما این آخرین بازی من برای تیم ملی کشورم است. مدت‌ها به این کار فکر و آن را بررسی کرده‌ام و فکر می‌کنم که دیگر وقتش شده است. دلایل خودم را برای این کار دارم اما باز هم کار بسیار سختی است.

سوارس افزود: این بازی را هم با همان اشتیاق و انگیزه‌ای که برای اولین بازی‌ام در سال 2007 داشتم، انجام خواهم دادم، مثل همان موقعی که یک پسر 19 ساله بودم. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد. به من آموخته‌اند که همیشه این کار را انجام دهم. من 37 ساله‌ام و برای من سخت است که در جام جهانی بعدی بازی کنم. خودم می‌خواهم بازنشسته شوم و دلیلش مصدومیت‌ها و دعوت نشدنم نیست.

منبع: ایسنا

753351

سازمان آگهی های پرسون