مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان:

پیشرفت ۹۰ درصدی ایجاد زیرساختهای گردشگری سراب گیان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان از پیشرفت ۹۰ درصدی ایجاد زیرساختهای گردشگری در سراب گیان خبرداد و گفت: سراب گیان نهاوند با سرمایه گذاری‌های انجام شده از سوی این سازمان طی سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری استان و منطقه تبدل شده است.
تصویر پیشرفت ۹۰ درصدی ایجاد زیرساختهای گردشگری سراب گیان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهران حاجیان، با اشاره به عملیات ساخت و طراحی سردر سراب گیان، تصریح کرد: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با تأکید براینکه این سراب زمینه اشتغالزایی و فعالیت ۳۹ نیروی انسانی را فراهم کرده است، اظهارکرد: ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در آن با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از هشت هزار درخت و ۴۰ هزار بذر بلوط در این منطقه کاشته شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰ نهال چنار در این منطقه کاشته شده است و چهره بسیار دگرگون شده‌ای در این منطقه ایجاد شده است.

حاجیان با اشاره به اینکه مرمت و لکه‌گیری آسفالت، بازسازی ۱۲ کلبه سنگی، بازسازی ساختمان سرجنگلبانی، نصب دوربین پلاک خوان و پایش تصویری، ایجاد هشت چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته از دیگر اقدام‌های انجام شده طی سال گذشته در این منطقه بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان یادآور شد: چندین میلیارد اعتبار جدید برای سراب گیان اخذ شده و در حال تبدیل به قطب گردشگری استان است.

سراب گیان در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر نهاوند و دو کیلومتری تپه باستانی گیان قرار گرفته ‌و دارای آبشاری مفرح، چشم نواز و درختان چنار کهن و جنگلی زیبا و طبیعتی دل نواز است.

این منطقه بکر و طبیعی زیبا که در جنوب استان همدان قرار گرفته است، با جاده باریکی به نهاوند وصل می‌شود که در دو سوی آن بقایای ۲۰۰ هکتاری جنگل‌های قدیم و کهن سال زاگرس چشم‌انداز و تابلو فوق العاده زیبایی از کوه، جنگل و دشت‌های وسیع و خرم ضلع غربی جاده را به نمایش گذاشته است.

منبع: ایسنا

753162

سازمان آگهی های پرسون