کار جهادی دیگر از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

طرح توسعه ۸۰ هکتاری شهرک صنعتی آراسنج تصویب شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی آراسنج با مساحت ۸۰ هکتار با تصویب در کارگروه امور زیربنایی و موافقت شورای برنامه ریزی استان در دستور کار قرار گرفت.
تصویر طرح توسعه ۸۰ هکتاری شهرک صنعتی آراسنج تصویب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ «رضا صفاری» مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه بازدید استاندار قزوین از دو پروژه زیرساختی پست برق و تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آراسنج در گفتگو با خبرنگار پُرسون قزوین عنوان کرد: با توجه به تقاضامحور بودن و استقبال سرمایه‌ گذاران، طرح توسعه شهرک صنعتی آراسنج با مساحت ۸۰ هکتار با تصویب در کارگروه امور زیربنایی و موافقت شورای برنامه ریزی استان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه محقق شده است.

صفاری با اشاره به اینکه با تامین زیرساخت های مورد نیاز در شهرک و نواحی صنعتی، شاهد تسهیل در مسیر جذب سرمایه گذاران خواهیم بود اظهار کرد: ساماندهی و تکمیل پروژه های زیرساختی و امکانات زیربنایی از اولویت های اساسی شرکت در جذب و استقرار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی می باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: با توسعه شهرکهای صنعتی پرتقاضا، امکان افزایش سرمایه گذاری های صنعتی در کشور و ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی و جهش تولید داخلی فراهم می گردد.
صفاری عنوان کرد: هم اکنون ۴۰۰هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی عملیاتی شده و آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری می باشد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در خاتمه اظهار کرد: طراحی اراضی ۸۰ هکتاری توسعه شهرک صنعتی آراسنج، آغاز و انشالله در دهه مبارک فجر امسال کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده خواهد شد تا آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری گردد.

753084