عکسی پربازدید از صبا معصوم نیا رتبه یک کنکور تجربی+ بیوگرافی

بیوگرافی صبا معصوم نیا که در عرض چند ساعت بر سر زبان ها افتاده به همراه عکس وایرال شده از او و دلیل معروفیت اش را مشاهده میکنید.
تصویر عکسی پربازدید از صبا معصوم نیا رتبه یک کنکور تجربی+ بیوگرافی

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از سپری کردن دوران پرچالش کنکور و پشت سرگذاشتن روز آزمون، همه شرکت کنندگان و خانواده های آنها منتظر اعلام نتایج هستند؛ نتایجی که در قدم اول لیستی از رتبه برترهای هر رشته را ارائه میدهد. امسال هم طبق روال سالهای گذشته رتبه های اول هر رشته معرفی شدند و نام صبا معصوم نیا ماز به عنوان نفر اول رشته تجربی توجهات را بخود جلب کرد تا در عرض چند ساعت مخاطبان موضوعاتی همچون بیوگرافی صبا معصوم نیا را جستجو کرده و مشتاق به دانستن جزئیات بیشتر درباره این دختر پرتلاش باشند.

دختری که تصویرش در کنار تعداد زیادی کتاب هایی پربازدید شد و شاهین صمدپور هم برایش استوری منتشر کرد و نوشت:

صبا معصوم نیا رتبه 1 تجربی از بندرعباس

به عبارتی پرتلاش ترین فرد کنکور 1403

پزشکی حق این افراد هستش نه اونایی که با سهمیه وارد دانشگاه میشن

استوری شاهین صمدپور برای صبا معصوم نیا

بیوگرافی صبا معصوم نیا

صبا معصوم نیا یکی از دانش آموزان نخبه کشوری است که کنکور 1403 را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشت و توانست رتبه یک کنکور کشوری رشته تجربی را از آن خود کند. همانطور که میتوان حدس زد، صبا معصوم نیا کارنامه ای درخشان در طول دوران تحصیل خود داشته و تراز صبا معصوم نیا که بزودی بطور رسمی منتشر خواهد شد، نشانگر تلاش او در طول این سالها خواهد بود.

البته که صبا معصوم نیا درصد کنکور و تراز عالی داشته که موفق به کسب این رتبه کشوری شده است.

صبا معصوم نیا نفر اول کنکور تجربی امسال در یک خانواده تحصیل کرده متولد شد و والدینش او را در مسیر کنکور همراهی کردند. اگر تصور میکنید او برای کسب این رتبه زندگی را تعطیل کرده بود، مطمئنا در اشتباه هستید چراکه گفته شده است او در کنار روزی 12 ساعت درس خواندن به همراه خانواده به اندازه کافی و معقول به تفریحاتش نیز توجه داشته.

صبا معصوم نیا اهل کجاست؟

صبا معصوم نیا در حال حاضر در بندرعباس زندگی میکند و در همین شهر بدنیا آمده است اما پدر و مادرش اهل مازندران بوده و چندین سال پیش بواسطه شغل پدرش به هرمزگان مهاجرت کردند.

سن صبا معصوم نیا

برای بسیاری از کاربران جالب شد تا بدانند رتبه اول کنکور تجربی چند سال دارد که در پاسخ میتوان به سوال صبا معصوم نیا متولد چه سالی است اشاره داشت و در این حد گفت که او یکی از شرکت کنندگان دهه 80 بوده و تاریخ دقیق تولد او منتشر نشده است.

منبع: نمناک

753003