افتتاح چندین بازار میوه و تره‌بار جدید در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بهره‌برداری از دو بازار جدید میوه و تره‌بار و اتمام بهسازی چند بازار دیگر خبر داد.

تصویر افتتاح چندین بازار میوه و تره‌بار جدید در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی بختیاری زاده با اشاره به برنامه های سازمان متبوعش برای بهره برداری از بازارهای جدید میوه و تره بار به صورت ماهیانه، اظهار کرد: در روز شنبه -دهم شهریور ماه۱۴۰۳- ۲ بازار جدید در مناطق ۲ و ۲۰ در قالب یکی دیگر از پویش های امید و افتخار به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه بهسازی میادین میوه و تره بار پیروزی در منطقه ۱۴ و تهرانسر در منطقه ۲۱ و بازارهای میوه و تره بار بنفشه در منطقه ۲۱ و کیانشهر در منطقه ۱۵ هم به پایان رسیده، این میادین نیز با شرایطی بهتر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، وی با بیان اینکه مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است، ادامه داد: با افتتاح این دو بازار حدود ۷۰۰ متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.

منبع: ایسنا

752882