مراسم غباروبی مزار شهدای سنندج + فیلم

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار بهشت محمدی سنندج برگزار شد و مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم نماینده ولی فقیه، معاونان استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم حضور داشته و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این آیین اظهار کرد: شهدا سال‌ها برای جنگ وقت گذاشتند و با جان و دل در این مسیر گام نهادند لذا امروز همه ما مسئولان باید با الگوگیری از این بزرگواران برای خدمتی که انجام می دهیم با تمام توان وقت بگذاریم و مسئولیت پذیر باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: همچنین شهدا در راه اسلام، انقلاب، دین واهل بیت در گمنامی جان خود را فدا کردند در واقع شهیدان برای انقلاب بودند نه انقلاب برای آنان، بنابراین ما نیز در هر مسئولیتی که داریم باید از جان مایه بگذاریم تا بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمت کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اخلاص در کار ادامه داد: در هرکاری که انجام می دهیم باید به این مساله باور داشته باشیم که اخلاص و در نظر گرفتن پرودگار حرف اول را می زند، ضمن اینکه اخلاص و تقوا از خصایص شهدای بزرگوار ما بوده است.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

752838