پشت پای انصاری فرد به تمام پیشنهادهای ایرانی

گویا کریم انصاری‌فرد قصد خروج از یونان را ندارد و به هر قیمتی می‌خواهد فوتبال خود را در سرزمین فلاسفه ادامه بدهد.
تصویر پشت پای انصاری فرد به تمام پیشنهادهای ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، حدود ۸ سال است کریم انصاری‌فرد پا به فوتبال یونان گذاشته و در این مدت پیراهن تیم‌های مختلفی نظیر پانیونیوس، المپیاکوس، آ. ا. ک آتن و آریس را بر تن کرده است. کریم در فوتبال یونان به موفقیت‌های بسیاری دست یافته و جزء بازیکنان باتجربه سوپرلیگ این کشور اروپایی محسوب می‌شود. انصاری‌فرد در طول ۸ سال اخیر تنها ۲ فصل در سوپرلیگ یونان نبوده. یک فصل راهی السیلیه در لیگ ستارگان قطر شده و یک فصل هم پیراهن اومونیا را در قبرس پوشیده است.

مهاجم ۳۴ ساله و سابق تیم ملی فوتبال ایران فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را در آریس گذراند. فصلی که با فراز و نشیب‌های بسیاری برای کریم همراه بود و او آنچنان که انتظار می‌رفت نتوانست موفقیتی به دست بیاورد و در خط حمله آریس کارساز باشد. به همین دلیل و بعد از پایان فصل، قرارداد جدیدی امضاء نشد تا انصاری‌فرد مجبور شود رویا‌های خود را در تیم دیگری دنبال کند.

در یکی دو ماه اخیر انواع و اقسام تیم‌های مدعی ایرانی برای جذب انصاری‌فرد اقدام کردند، اما پاسخ او یک کلام بود: «با توجه به مسائل شخصی و خانوادگی قصد دارم در یونان بمانم و فوتبالم را در این کشور ادامه بدهم.» همین یک جمله کافی بود که باشگاه‌هایی نظیر تراکتور، استقلال و حتی پرسپولیس از جذب آقای گل ۲ دوره لیگ برتر ایران چشمپوشی و صرف نظر کنند.

حالا از یونان خبر می‌رسد باشگاه ایراکلیس، یکی از تیم‌های پرطرفدار دسته اول یونان به شدت خواهان جذب کریم انصاری‌فرد است. ایراکلیس که با هدف صعود به سوپرلیگ یونان در فصل جدید برنامه‌ریزی کرده، معتقد است که تجربه و گلزنی انصاری‌فرد می‌تواند نقش مهمی در تحقق این هدف داشته باشد. انصاری‌فرد که سابقه حضوری چندساله در سوپرلیگ در کارنامه‌اش دیده می‌شود، آشنایی کاملی با جو فوتبال در یونان دارد و به همین دلیل می‌تواند مهره موثری برای ایراکلیس باشد.

این مهاجم ۳۴ ساله که فصل گذشته پیراهن تیم آریس را بر تن داشت، هم‌اکنون به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات حضور دارد و جذبش هزینه‌ای برای باشگاه جدید نخواهد داشت. کریم با حضور احتمالی در ایراکلیس، می‌تواند در دومین شهر بزرگ یونان یعنی تسالونیکی (یا همان سالونیکی) زندگی کند. تسالونیکی دومین مرکز بزرگ اقتصادی، صنعتی، تجاری و سیاسی در یونان و یک منطقه مهم حمل و نقل در جنوب شرقی اروپا است. همچنین تسالونیکی یک مرکز مهم آموزشی و فرهنگی برای منطقه بالکان محسوب می‌شود.

تسالونیکی در بالای خلیج ترامیک واقع شده است که به نوبه خود بخش شمال غربی دریای اژه را تشکیل می‌دهد. این شهر در فاصله ۵۰۰ کیلومتری آتن، پایتخت کشور یونان قرار دارد. سوکراتیس اوفریدوپولوس سرمربی ایراکلیس است که سابقه همکاری با انصاری‌فرد را در آ. ا. ک آتن دارد. کریم بعد از توافق بر سر تمام بند‌های قرارداد می‌تواند فوتبال خود را در ایراکلیس ادامه بدهد.

منبع: ایرنا

752813