سپاهان _شمس آذر/ میزبانی دور از خانه سپاهان برای کسب سومین پیروزی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر در اراک میزبان تیم شمس‌آذر قزوین خواهد بود.
تصویر سپاهان _شمس آذر/ میزبانی دور از خانه سپاهان برای کسب سومین پیروزی

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جمعه ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

سپاهان که هفته گذشته چمن ورزشگاه نقش‌جهان را برداشت تا عملیات تعویض چمن را پیگیری کند، مجبور شد دیدار خانگی خود را در اراک برگزار کرده و در این میزبان شمس‌آذر باشد.

نتایج هفته‌های اخیر

سپاهان در هفته نخست از سد چادرملو اردکان گذشت و در هفته دوم خیبر خرم‌آباد را شکست داد تا مقابل تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر موفق باشد؛ شمس‌آذر اما هفته نخست به استقلال باخت و در هفته دوم مقابل چادرملو اردکان با تساوی متوقف شد.

نتایج تقابل‌های اخیر

شمس‌آذر دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در ۳ تقابل فصل گذشته دو تیم سپاهان و شمس‌آذر در لیگ و جام حذفی، ۲ برد برای سپاهان و یک پیروزی برای شمس‌آذر به ثبت رسید.

داوران دیدار سپاهان - شمس‌آذر

علی‌اصغر مؤمنی به همراه فرهاد مروجی، صالح عرب‌آبادی و فرزاد منصوری داوران این دیدار هستند، رسول فروغی نیز ناظر داوری است.

جایگاه در جدول

سپاهان با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است؛ شمس‌آذر نیز با یک امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

منبع: فارس

752812