سیاست های مهاجرتی هریس عامل آسیب به آمریکا

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۴ روز سه شنبه به وقت محلی تبلیغ جدیدی را منتشر و ادعا کرد که سیاست های مهاجرتی کامالا هریس نامزد دموکرات ها باعث کاهش مزایای تامین اجتماعی مردم آمریکا می شود.

تصویر سیاست های مهاجرتی هریس عامل آسیب به آمریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، این تبلیغ ستاد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهورخواه آمریکا خطاب به آمریکایی ها می گوید:«توجه کنید سالمندان. کامالا هریس به ۱۰ میلیون مهاجر غیرقانونی که اجازه ورود به خاک آمریکا را داده بود، وعده عفو داده است و آنها را واجد شرایط تامین اجتماعی می کند. مطالعات هشدار می دهند که این منجر به کاهش مزایای تامین اجتماعی شما خواهد شد.»

تبلیغ ستاد ترامپ ادامه می‌دهد: « ترامپ با عفو و هر گونه کاهش مزایای شما مخالف است و مالیات‌های تامین اجتماعی را حذف می‌کند، زیرا او در کنار شماست.»

آگهی جدید ستاد ترامپ به مقاله سال ۲۰۲۰ یک سازمان راست افراطی موسوم به فدراسیون اصلاحات مهاجرتی آمریکا اشاره می کند که تاکید کرده بود: «افزودن مهاجران بیشتر، امنیت اجتماعی را نابود می کند.»

شهروندان غیر آمریکایی معمولاً واجد شرایط برنامه های رفاه اجتماعی مانند تأمین اجتماعی و بیمه بیکاری نیستند. در همان زمان، مهاجرانی که به طور قانونی مجاز به کار در آمریکا هستند، از طریق کسر حقوق و دستمزد به این برنامه ها کمک می کنند.

این در حالی است که شبکه سی ان ان آمریکا می گوید کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا وعده عفو یا مزایای تامین اجتماعی را به مهاجران غیرقانونی نداده است و از زمانی که نامزد دموکرات ها شده به این موضوع حمله کرده است، در حالی که دولت جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا برخی از سیاست های دولت ترامپ را در تلاش برای تامین امنیت مرزهای جنوبی پذیرفته است.

هریس در سخنرانی خود با پذیرش نامزدی دموکرات ها گفت: «ما می توانیم یک مسیر کسب درآمد برای شهروند خود ایجاد کنیم و مرز خود را ایمن کنیم.»

از آنجایی که مهاجرت به مساله اصلی حملات ستاد ترامپ و متحدانش به هریس تبدیل شده است، ستاد هریس بیش از ۱۰ میلیون دلار برای پخش یک آگهی هزینه کرده است تا این انتقادات را کمرنگ کند و سابقه خود را در اجرای قانون نشان دهد و قول می دهد که «او هزاران نفر را استخدام خواهد کرد. ماموران مرزی بیشتر استخدام خواهد کرد و مبارزه با ماده مخدر فنتانیل و قاچاق انسان را گسترش خواهد داد.»

کانون موج جدید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است که در هفته جاری از رسانه های این کشور پخش می شود. در این تبلیغات ترامپ و هریس و متحدانشان پیام‌های متضادی درباره علائم هشدار و فرصت‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

منبع: ایرنا

752574